دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(تصاویر) تغییر چهره بازیگر کودک فیلم قدیمی بعد از چند دهه و سرنوشت متفاوت و غیرقابل انتظارش

چهارشنبه، 09 خرداد 1403
طوطیا نیوز: مجید فریدفر، که در یک فیلم معروف قدیمی به ایفای نقش پرداخته و توانسته بود بخولی بدرخشد چرخ سرنوشت برایش جوری چرخید که برای کسی قابل انتظار نبود.

به گزارش طوطیا نیوز به نقل از خبرآنلاین، مجید فریدفر، پسری که روی پرده سینما به خوبی درخشید. وی در نمایش اکروباتیکی که با پدر و برادرش اجرا کرد برای ایفای نقش در فیلم انتخاب شد و موفق شد در این فیلم به خوبی بدرخشد و به شهرت برسد طوری که وقتی 16 ساله بود هر جا می‌رفت مخاطبان سینما می‌شناسندش و برای امضا گرفتن از او صف می‌کشیدند.

در این سال‌ها و با وجود شهرت، مجید هنوز هنر آکروبات را کنار نگذاشته و با گروه آکروبات خانوادگی‌اش، به همراه پدر و برادرانش، سفرهای دور و درازی برای اجرای برنامه به کشورهای حاشیه خلیج فارس و هند و پاکستان دارد. سفرهایی که هرچند او را از سینمای ایران کمی دور کرده اما در یکی از سفرها در کراچی پاکستان جلوی دوربین می‌رود. سفرهایی که دنیای مجید را از خانه کوچک خیابان پیروزی تا اغلب کشورهای همسایه گسترده می‌کند.

او که از کودکی با ویولن دمخور بود و دستگاههای موسیقی ایرانی را با این ساز غربی به زیبایی اجرا می‌کرد، حالا برای ادامه تحصیل هنرستان موسیقی را برگزیده، ویولن در دست گرفته و عاشقانه می‌نوازد.

پدر مجید تعریف می کند که یک روز مجید آمد خانه و گفت می‌خواهم بروم جبهه. گفتم اجازه نمی‌دهم. کمی فکر کرد و گفت: ایرادی نداره، من نمیرم ولی شما بیا با هم برویم یکی از این هتل‌هایی که جنگ‌زده‌ها در آن زندگی می‌کنند. می‌خواهم با دختر 12ساله‌ای آشنایت کنم که دشمن بلایی سرش آورده که تحمل شنیدنش را هم نداری. اگر من نروم از حق او دفاع کنم، آنها که مشغول تجارت هستند نروند، آنها که به دنبال پست و مقام سیاسی هستند نروند، تو هم که سنت بالاست و نمی‌توانی بروی، چه کسی از حق این دختر دفاع کند؟»

12خرداد 1360، آبادان. شهری که برای مجید آشناست. پدرش می‌گوید بارها از طرف پالایشگاه عید نوروز برای اجرای برنامه به آنجا دعوت شده‌اند و مردم آبادان روزگاری برای امضا گرفتن از مجید صف می‌کشیدند. این‌بار اما مجید برای امضا دادن راهی نشده بود. او به آبادان رفته بود تا از خاک مردمش دفاع کند. او به آبادان رفته بود تا این‌بار، با جانش، در آخرین نقشش به زیبایی هنرنمایی کند.

این قصه، قصه چریک مسلمانی است که ویولن را بهتر از همه هم‌سالانش می‌زد اما کنارش گذاشت و اسلحه برداشت و پابه‌پای مصطفی چمران در اردوگاه‌های جنگ‌های نامنظم لبنان و سوریه، چریکی جنگیدن را مشق کرد و در این مسیر آنقدر استوار بود که آوازه‌اش به گوش یاسر عرفات هم رسید.

مجید و همسرش که باهم در هنرستان آشنا شده بودند



5 میلیون سکه رایگان دوشنبه 12 تیر ماه/ سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر
عکس دیده نشده از وقتی خاتمی پیروز شد/ یادی بکنیم از خوشحالی پیروزمندانه سیدمحمد خاتمی بعد از اعلام نتایج شمارش آرا در 2 خرداد 1376
(عکس) عاشقانه پدرانه سردار آزمون برای دختر بانمکش، نوا خانم
(ویدئو) آهنگ بسیار زیبا و دلی فرزاد فرخ / صداش یه آرامش خاصی داره
(تصاویر) حال پذیرایی بزرگ و دلباز خانه ستاره سادات قطبی،مجری صدا وسیما، با مبلمان رنگ نود، قالیچه های دستباف و تابلوهای شیک خطاطی/ دیدین یه دیوار خونه رو کردن کتابخونه، خیلی شیکه واقعا!
(ویدئو) پخت یک غذای ساده و جدید آلمانی با بادمجان / اگه عاشق بادومنجانی حتما این غذارو امتحان کن
(ویدئو) تولد 50 سالگی لاکچری کریم باقری/ با حضور هنرمندان و ورزشکاران/ بی عادل هم که نمیشه/ محسن یگانه/محمد خاکپور
قاب عاشقانه و خانوادگی مصطفی امامی، مجری صدا و سیما، در جشن تولد دختر بامزه اش/ریحانه افشار چه سلیقه ای خرج کرده برای دیزاین تولدش
مصاحبه فوتبالی بهرنگ علوی و شباهت خودش و دوستاش به بازیکنای فوتبال/ چه سنگ مومی هم گذاشت واسه دوستاش بخصوص احسان علیخانی
(تصاویر) وحشتناکترین و دردناکترین رسم قبیله آپاتانی هند برای محافظت از زنان زیبا طایفه در مقابل قبایل دیگر/ واقعا باورنکردنیه! مغزم داره سوت میکشه😱
چیدمان ایرانی پسند خانه پاشا رستمی،حامد سریال "لحظه گرگ و میش"، با مبلمانی به رنگ خاص/ میدونستین از نظر طراحان داخلی این یکی از شیکترین رنگها برای مبلمان منزله ؟
ویدیو دیده نشده از بازی فاطمه گودرزی با نوه شیرینش، دایار/ چه مادربزرگ مهربونی، چه قربون صدقه وروجکشم میره توران خانم سریال "لحظه گرگ و میش"
(عکس) خانه منحصربفرد هدیه تهرانی با پنجره های چوبی، آجرهای 3سانتی؛ قالیچه خوشرنگ و گلدونهای سفالی/ وقتی خونش هم مثل خودش خاص و درجه یکه👌
(تصاویر) 12 تا از عجیب ترین حیوانات جهان که به سختی پیدا می شوند/ اونقدر کمیابند که شاید فقط بشه اینجا عکسهاشونو دید و لاغیر
5 میلیون سکه رایگان امروز یکشنبه 10 تیر ماه/ سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان