بهترین روش در آغوش گرفتن همسر / قلب همسر خود را تسخیر کنید !

انتشار 9 اردیبهشت 1403
مطالعه 3 دقیقه

اگر شما مایل هستند احساس خوبی داشته باشید، استرس خود را کاهش دهید، ارتباط سالم تری با دیگران داشته باشید، باید از بغل کردن عاشقانه یکدیگر لذت ببرید و هر روز آن را تکرار کنید. علم ثابت کرده است، آغوش به طور منظم با کسانی که نزدیک به شما هستند، حتی به صورت کوتاه، می تواند تاثیرات مثبتی بر روی مغز و بدن شما داشته باشد. پس هیچوقت بغل کردن عاشقانه را با همسر و شریک زندگی خود فراموش نکنید.

چگونه همسر یا شوهر خود را عاشقانه بغل کنیم؟


اگر چه بغل کردن کار ساده ای است اما فراموش نکنید همین کار به ظاهر ساده، تاثیرات شگرفی روی روحیه و اعتماد به نفس همسرتان دارد. یک آغوش صمیمانه و عاشقانه میتواند تنهایی، انزوا و عصبانیت همسرتان را کاهش دهد.

1- دست های خود را باز کرده تا او متوجه هدف شما شود


در بغل کردن عاشقانه سینه های شما به هم می چسپد و این یک موقعیت عالی برای صمیمیت بیشتر ایجاد می کند. در این حالت فرد قد بلندتر دست خود را دور کمر طرف مقابل خود قرار می دهد و کسی که قدش کوتاه تر است دست خود را دور گردن طرف دیگر قرار خواهد داد.

اما در صورتی که اختلاف قد دو نفر زیاد باشد شخص بلند دست خود را دور کردن شخص کوتاه تر قرار داده و سر طرف کوتاه تر به سینه های شخص بلندتر می چسپد و همچنین شخص کوتاه تر دست خود را به دور کمر شخص بلندتر حلقه می کند.

بغل کردن

2- سر های خود را به همدیگر نزدیک و تماس دهید


در هنگام بغل کردن عاشقانه سر خود را به یک طرف شخص مقابل قرار دهید. در کشورهای غربی اغلب مردم سر خود را به طرف راست طرف مقابل خود قرار می دهند. اما اگر قد شما کوتاه تر است می توانید سر خود را بر روی سینه همسر یا شوهر خود قرار دهید.

3- همدیگر را فشار دهید و همان گونه نگه دارید


بغل کردن عاشقانه بسیار طولانی است. همدیگر را فشار دهید اما همان گونه که در آغوش هم هستید چند ثانیه از هم جدا شده و یک نفس عمیق بکشید و دوباره به آغوش هم بگردید و از آن لذت ببرید. باید توجه داشته باشید که فشار دادن شما باید به اندازه کافی زیاد باشد اما آنقدر هم زیاد نباشد که به سختی نفس بکشید

4- از دست های خود استفاده کنید


اگر دست شما به دور کمر همسر یا شوهر خود است آن ها را چند بار بر روی هم قرار داده و باز کنید و یا اگر دستتان به دور گردن طرف مقابل است موهای او را ناز کنید و به آرامی گردن او را لمس کنید.

5- به آرامی از هم جدا شوید


همان گونه که دارید از هم جدا می شوید دست های همدیگر را گرفته و همدیگر را لمس کنید. در آخر به صورت آرام از یکدیگر جدا شوید، همان طور که از هم جدا می شوید می توانید یک فرصت خوب برای نگاه کرده به چشم یکدیگر، لبخند با هم و صمیمیت را پیدا کنید.

سخن پایانی


شما باید هر روز همسرتان را در آغوش بگیرید تا عشق خود را به او نشان دهید. زیرا بغل کردن یکی از ساده ترین راه های ابراز احساسات است. هر زمان و هرجایی که همسرتان را بغل کنید به او یادآوری میشود که چقدر او را دوست دارید. پس هرگز در زندگی مشترکتان از این مهم غافل نشوید.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب