چگونه با زنم عشق بازی و معاشقه کنم؟!

انتشار 6 فروردین 1403
مطالعه 3 دقیقه

عشق بازی یا معاشقه یکی از روش‌های نشان دادن علاقه فرد به محبوب خود است. ما در ادامه این مطلب از طوطیا نیوز راه های عشق بازی با همسر را بیان می کنیم.

چگونه با زنم عشق بازی و معاشقه کنم؟!

بهتر است وقتی را برای معاشقه قبل رابطه جنسی اختصاص دهید. عشق بازی به خصوص برای خانم‌ها مهم‌تر است، چون خانم‌ها دیرتر و کمی سخت‌تر از مردان تحریک می‌شوند و برای رابطه جنسی آماده می‌شوند.

راه‌ های عشق بازی با زن چیست؟


برای خانم‌ها راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد که از رابطه جنسی بیشتر لذت برده و رضایت جنسی را تجربه کنند. شما می‌توانید با انجام برخی کارها لحظات صمیمی را با همسر خود داشته باشید و اموزش نزدیک شدن به همسر را فرا بگیرید. تماس فیزیکی، هدیه دادن، اختصاص دادن زمان با کیفیت و کلمات تاییدکننده از مهم‌ترین مراحل نشان‌دادن علاقه و توجه شما هستند. در ادامه برخی از آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

محیطی عاشقانه ایجاد کنید


شاید تابه‌حال کسی این مورد را به شما نگفته باشد. اما ایجاد فضای عاشقانه برای خانم‌ها بسیار هیجان‌انگیز و تحریک‌کننده است باعث افزایش میل جنسی زنان و افزایش علاقه او نسبت به شما می‌شود. بسته به این که همسر شما به چه چیزی علاقه دارد و چطور خوشحال می‌شود، محیط ایده‌آلی برای او ایجاد کنید. یک نور رمانتیک با تعدادی شمع محتملاً برای خانمتان خوشایند خواهد بود. اگر در حمام وان دارید، پر کردن وان و تزئین آن با چند گلبرگ می‌توان فضای خوبی ایجاد کند. برای ایجاد یک محیط عالی می‌توانید موسیقی ملایمی اضافه کنید.

فنجان قهوه

با لباس‌ های همسرتان بازی کنید


بسیاری از مردان لباس‌های همسرشان را سریع درآورده و رابطه جنسی را شروع می‌کنند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، بهتر است برای جلب رضایت همسر خود در این رفتار تجدیدنظر کنید.کارهای زیادی وجود دارد که در این حین می‌توانید انجام دهید. این قسمت بیشتر به خلاقیت خودتان بستگی دارد. اما فراموش نکنید که کمی خلاقیت و وقت گذاشتن برای بیرون آوردن لباس‌های خانمتان معاشقه را برای هر دوی شما جذاب‌تر خواهد کرد.

پیش از رابطه جنسی عشق بازی کنید


جلب رضایت یک زن با عشق بازی قبل از رابطه جنسی ارتباط دارد. شاید مردان عاشق شروع سریع رابطه جنسی باشند؛ اما زن‌ها از معاشقه قبل از رابطه جنسی لذت می‌برند. معاشقه نه‌تنها به روحیه زن کمک می‌کند، بلکه او را برای رابطه جنسی آماده می‌کند.برای انجام معاشقه قبل از رابطه جنسی سعی کنید همسرتان را ماساژ دهید. نقاط حساس بدن زنان در عشق بازی را شناخته و به‌آرامی نوازش کنید. با انجام این کارها او را برای ارگاسم و مقاربت آماده می‌کنید.

به رفتار همسرتان در حین معاشقه دقت کنید


شاید همسر شما واضح نگوید که به چه چیزی علاقه دارد. اما زمانی که از راه درست وارد می‌شوید، از آن لذت برده و بیشتر و بیشتر این رابطه را می‌خواهد. روش‌های مختلف معاشقه را برای همسر خود امتحان کنید. باید به‌آرامی شروع کنید و رفتارهای او را تحت‌نظر داشته باشید. شاید همسر شما چیزهای متفاوتی دوست داشته باشد؛ بنابراین آزمایش کنید تا متوجه شوید علاقه‌مندی‌های او چیست.

زن و مرد

کنترل همسرتان را در دست بگیرید


برخی زنان دوست دارند که در رابطه جنسی همسرشان کنترل را در دست بگیرد. این روش راهی عالی برای متقاعدکردن و ایجاد رضایت جنسی است. البته منظور این نیست که علاقه‌مندی‌های همسر خود را فراموش کرده و فقط چیزی که خودتان دوست دارید را انجام دهید. مطمئن شوید که علاقه‌مندی‌های همسرتان را در ذهن دارید. درحالی‌که کنترل را در دست دارید، با او صحبت کنید تا حس خوبی در او ایجاد شود. بسیار مهم است که در این حین خودخواه نشوید و علایق و راحتی همسرتان را در نظر بگیرید.

سخن پایانی


عشق بازی با همسر یک تجربه بسیار شخصی است. در معاشقه هر دو نفر باید به نیازها و احساسات یکدیگر توجه کنند. در حین رابطه جنسی با همسر خود صحبت کنید و ببینید به چه چیزی نیاز دارد. این رفتارها باعث افزایش رضایت از رابطه شده و لذت جنسی را بیشتر می‌کند.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب