دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(تصاویر) نگاهی به دکوراسیون با شکوه و مجلل تعدادی از بلاگرهای تازه به دوران رسیده

جمعه، 16 شهریور 1403
طوطیانیوز: در ادامه تصاویری از دکوراسیون باشکوه افراد نوکیسه را می‌بینید که از فضای مجازی برای نمایش دارایی هایشان استفاده می‌کنند.

به گزارش طوطیانیوز به نقل از چیدانه، به تازگی ویدیوهایی از افراد نوکیسه و تازه به دوران رسیده با هدف شوآف از دکوراسیون منزلشان در فضای مجازی منتشر شده است.

دکوراسیون داخلی این منازل به سبک کلاسیک و لوکس است که با جزئیات و تزئینات فراوان همراه است. این سبک دکوراسیون که اغلب در خانه‌های بزرگ و مجلل استفاده می‌شود، تأکید زیادی بر نمایش شکوه و عظمت دارد و از طریق استفاده از مبلمان و لوازم تزئینی با طراحی‌های پیچیده و متریال‌های گران‌قیمت این هدف را دنبال می‌کند.

استفاده از لوسترهای کریستالی بزرگ یکی از مشخصه‌های برجسته این سبک است که در این تصویر دیده می‌شود. این لوسترها نه تنها به روشنایی فضا کمک می‌کنند بلکه به عنوان قطعه‌ای هنری، نقش مهمی در جلوه‌ی زیبایی و شکوه خانه ایفا می‌کنند. که البته سلیقه عموم افراد جامعه نیست!!!

استفاده از رنگ‌های طلایی و سفید در دیوارها، مبلمان و تزئینات دیگر به این فضا حسی از لوکس بودن و شکوه می‌بخشد. این رنگ‌ها در ترکیب با یکدیگر، حس گرما و استقبال و لاکچری بودن را ایجاد می‌کنند. میز پذیرایی با ظروف لوکس و چیدمانی شیک و دقیق از میوه‌ها و شیرینی‌ها، نشان از توجه به جزئیات و اهمیت به مهمان‌نوازی در این خانه دارد.

این چیدمان به طور کلی با کل دکوراسیون خانه همخوانی دارد و به زیبایی فضا افزوده است.این سبک دکوراسیون بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال ایجاد فضایی با شکوه و رسمی هستند و تمایل دارند که از طریق دکوراسیون داخلی، ثروت و سلیقه‌ی خود را به نمایش بگذارند.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂