دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

قاب زیبایی از مادر رضا کیانیان برای اولین‌بار/ +ماجرای جالبی که باعث شد نام آقای کیانیان از دانیال به رضا تغییر کنه

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
طوطیا نیوز: رضا کنیان در صفحه‌ی شخصی خود با انتشار عکس زیبایی از چهره‌ی مهربان و معصوم مادرش ماجرای جذابی تعریف کرد از تغییر نام کوچکش.

به گزارش طوطیا نیوز، رضا کیانیان بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون کشورمان 29 خرداد 1330 در محله میدان خراسان تهران متولد شد. این هنرمند دومین فرزند خانواده و دارای 4 برادر و دو خواهر است. پس از تولد رضا کیانیان، خانواده او تصمیم به مشهد نقل مکان کردند. این بازیگر کشورمان تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در مشهد گذرانده و علاوه بر آن به تحصیل دروس فقهی و اسلامی در حوزه علمیه مشهد پرداخت.

رضا کیانیان با هایده قراچه داغی، خواهرزادهٔ سهراب سپهری ازدواج کرده است و یک فرزند پسر به نام علی ماحصل این ازدواج می باشد. نقش رضا کیانیان در سریال شلیک نهایی را می توان یکی از معروفترین نقشهای او در تلویزیون دانست چرا که مدل مو و لباسهای او در نقش جمشید تا مدتها میان جوانان به نام مدل جمشیدی معروف بود.

کیانیان با نقش های مختلفی توانست هربار بیش از پیش شناخته شود. از مهمترین نقش آفرینی های ایشان میتوان به سریال مختارنامه، کیف انگلیسی، سرزمین مادری، شهرزاد، یک مشت پر عقاب و ... اشاره کرد.

این بازیگر توانمند سینمای ایران در جدیدترین پست اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از مادر محترمشان نوشت؛
مادرم قرار بوده اسم منو بذاره دانیال!
مى دونید چرا اسم من رضاست؟
مادرم بعد از برادرم داوود، 9 سال بچه دار نمی شده … مى آیند مشهد و نذر می کنند. وقتی برمی گردند تهرون، مادرم حامله میشه و اسم من میشه رضا …
داوود هم به این دلیل اسمش داووده که مادرم بعد ازدواج بچه دار نمی شده. چون خیلی زود شوهرش داده بودند. قبل از بلوغ! با پدرم میرن امامزاده داوود و یه بچه می خوان که اسم برادرم میشه داوود. اما بعد از من راه باز میشه و پنج تا بچه به دنیا میاد. به پدرم می گفتیم لطفن برو به امام رضا بگو بسه. جان هر کی دوست داری بسه!
و بعد از اون هم به مشهد مهاجرت می کنند…



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂