دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

گریه های غم‌انگیز کریم باقری در مراسم خاکسپاری پیکر مادرش/+ حضور مدیرعامل تیم تراکتورسازی تبریز در مراسم تشییع مادر کریم باقری

شنبه، 24 شهریور 1403
طوطیا نیوز: ویدیوی غم انگیزی از مراسم تشییع پیکر مادر گرامی کریم باقری که به تازگی دار فانی را وداع گفته اند را تماشا میفرمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، باقری در سال 1373 به تیم کشاورز تهران پیوست، در اولین فصل حضور در تیم کشاورز، کریم به تیم ملی دعوت شد. در بازی های مقدماتی جام جهانی 1994 پس از نمایش ضعیف در پست دفاع، وی به خط هافبک منتقل شد و درخشش این بازیکن 21 ساله آغاز شد.

پس از پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002، باقری به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ السد با این تیم قطری قرارداد بست. در جام باشگاه های عربی او طی 5 بازی 5 گل برای السد به ثمر رساند و به عنوان برترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد. در لیگ قطر نیز طی 11 بازی 5 گل به ثمر رساند.

کریم باقری اسفند ماه سال 1352 در تبریز به دنیا آمد. 4 برادر و یک خواهر دارد حالا یک تاجر معروف فرش در ایران و تبریز است. کریم باقری سالهاست با بانویی بنام لیلا ازدواج کرده و دو پسر دارد امیر و امید که آنها هم راه پدر در فوتبال را پیگیری کردند.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂