دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

جدیدترین ویدیوی نسرین مقانلو از جشن تولد تلخ و دردناک پسر جوانش بر سر مزار گلباران شده‌اش/ چه هدیه‌های جالبی هم تقدیمشون کرد🕊

یکشنبه، 18 شهریور 1403
طوطیا نیوز: نسرین مقانلو در صفحه اینستاگرام خود ویدیوی جدیدی از جشن تولد ارشیا، پسر جوان فوت شده اش، بر سر مزارش منتشر کرده است.

به گزارش طوطیا نیوز، نسرین مقانلو (زادهٔ 1 تیر 1347) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است که از سال 1370 کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است.

او پس از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به شهرت رسید. وی فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1369 آغاز کرد ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

برادر ایشان بیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است. کمال خلیلیان (بازیکن سابق فوتبال) اهل اهواز همسر نسرین مقانلو است. ثمرهٔ ازدواج آن‌ها 2 فرزند به نام‌های ارشیا و آرین است که متولد آمریکا و بزرگ‌شده و تحصیل کرده آنجا هستند. ارشیا، پسر بزرگ آنها، در مهرماه سال 1401 پس از سفر به ایران درگذشت. پزشکی قانونی علت مرگ را احتمال مسمومیت دارویی اعلام کرد.

ویدیویی که تماشا میفرمایید پست جدید نسرین مقانلو می باشد که از سالروز تولد پسرش ارشیا منتشر کرده است. طوطیا نیوز برای روح آن مرحوم آرامش و برای بازماندگانش که ناچار به کنار آمدن با درد نبودنش هستند صبر آرزو دارد، صبری به بزرگی درد جانکاهی که بر آنان وارد آمده.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂