وداع تلخ رضا داوود نژاد در اوج جوانی/رضا داوود نژاد فوت کرد | بیوگرافی رضا داوود نژاد و علت مرگ

انتشار 13 فروردین 1403

طوطیا نیوز:رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت.

فهرست []
وداع تلخ رضا داوود نژاد در اوج جوانی/رضا داوود نژاد فوت کرد | بیوگرافی رضا داوود نژاد و علت مرگ

رضا داوود نژادبه گزارش پایگاه خبری طوطیا نیو به نقل از شما نیوز،رضا داوود نژاد مدتی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری بود، رضا داوود نژادطی دو هفته گذشته به دلیل اینکه تحت مراقب پزشکان خودش (که پیش از این در شیراز عمل پیوند کبد او را انجام داده بودند) باشد به شیراز منتقل شد و در بیمارستان صدرا بستری شده است.

بیماری رضا داود نژاد

رضا چند سال پیش عمل جراحی «بای پس» معده انجام داد اما مدتی بعد سر صحنه فیلمبرداری سریال «فراموشی» برای عید سال 1391 از حال رفت.

در نهایت بعد از انتقال به بیمارستان و CCU حال وی وخیم تر شد و به کما رفت ، پزشکان اما متوجه شدند کبد او از کار افتاده و باید سریعا پیوند صورت بگیرد.

رضا داوود نژاد

با انتقال وی به شیراز ، عمل پیوند با موفقیت انجام شد تا اینکه بعدا مشخص شد عمل «بای پس» با اشتباه پزشکی سه برابر بیشتر از استاندارد انجام شده است.

فوت

براساس اخبر اعلامی رضا داوود نژاد براساس بیماری کبدی امروز سیزده فروردین 1403فوت کرده است.

علت مرگ

رضا داودنژاد طی سال‌های اخیر به دلیل نارسایی کبدی دو مرتبه در شیراز عمل پیوند کبد داشت. 🔹رضا داودنژاد در یک ماه گذشته با یکسری بهم‌ریختگی‌های آنزیم‌های کبدی مواجه شد. 🔹مرحوم داودنژاد با این شرایط طی یک ماه گذشته به بیمارستان پیوند اعضا مراجعه کرده و بستری شد . 🔹در طی روند درمان دیگر بدنشان پاسخگو نبود در نهایت به دلیل این بهم‌ریختگی‌های آنزیم‌های کبدی و عفونت خون به رحمت خدا رفتند.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب