دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

سکانس عاشقانه‌ی متفاوت پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب"، و لیلا حاتمی در فیلم "شیدا"/ دیدین چجوری حسرت به دلش موند که فقط و فقط یه لحظه ببینتش

دوشنبه، 01 مرداد 1403
طوطیا نیوز: سکانس جذابی از فیلم سینمایی شیدا با بازی درخشان پارسا پیروزفر و لیلا حاتمی را تماشا بفرمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، شیدا یک فیلم عاشقانه به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی رضا مقصودی محصول سال 1377 است. لیلا حاتمی 9 مهر 1351 در تهران به دنیا آمد. پدرش علی حاتمی، فیلم‌ساز، و مادرش زری خوشکام، بازیگر بود. او در رشتهٔ ریاضی دیپلم گرفت و تحصیلاتش را در رشتهٔ مهندسی برق دانشگاه پلی‌تکنیک تهران ادامه داد. او تحصیل در این دانشگاه را پس از دو سال نیمه‌کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن‌جا ادبیات فرانسه خواند. به علت بیماری پدرش در 1375 تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد و به ایران بازگشت. او به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، فارسی، آلمانی و ایتالیایی مسلط است.

پارسا پیروزفر (زادهٔ 22 شهریور 1351) بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. او فعالیتش را در اوایل دههٔ 1370 با نقشی کوتاه در پری (1373) ساختهٔ داریوش مهرجویی آغاز کرد. او در سال 1382 نقش سربازی را در اشک سرما ایفا کرد و برای بازی در نقش یک معتاد در مهمان مامان ساختهٔ مهرجویی، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. او نقش اصلی مجموعهٔ تاریخی در چشم باد (1388–1389) و مجموعهٔ درام یاغی (1401) را بازی کرده است و مولوی را در فیلم زندگی‌‌نامه‌ای مست عشق (1403) به تصویر کشید.



از سراسر وب
(تصاویر) 9 تا از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی از نظر گوگل/ اصلا باورتون نمیشه کی نفر اول شده/ اصلا اصلا هم باورتون نمیشه گلزار و شهاب حسینی چندم شدن
(ویدیو) سام درخشانی تمام رازهای مگوی زندگی شخصی‌اش را لو داد/ همکلاسی‌هاش بهش میگفتن فریبکار دوستداشتنی/ اگه گفتین به پارسا پیروزفر چه لقبی داده بودن؟
(ویدئو) حضور سرزده دکتر پزشکیان در محل کار سابقش بدون تشریفات و واکنش جالب رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف
(ویدیو) حال پذیرایی پرنور و دلباز خانه کمند امیرسلیمانی با پنجره های بزرگ، پرده های توری، ملبمان سبز پاستیلی و تراس پر از گل و باصفا/ پرده‌هاشونو چه شیک و خاص نصب کردن!
(تصویر)دلخراش ترین عکس که یک ایرانی را بهترین عکاس سال 2023 کرد!/در هر جا هنر یک ایرانی میدرخشد
تصویر جگرسوز از آخرین بوسه‌ی نسرین مقانلو، عمره سریال "مختارنامه"، به پیکر بی‌جان پسر جوانش، ارشیا
(تصاویر) خلاقیت عجیب و وحشت انگیز در طراحی کیف‌ های مجلسی زنانه با الهام از چهره انسان!
(تصاویر)معروف ترین رکوردهای ایرانیان در کتاب گینس!
(عکس) گوشه ای از خانه پدری الناز ملک، بازیگر چشم‌رنگی سریال "زخم کاری"، با مبلمان قرمز و پرده های سبز/ چه خونه باصفا و خوش آب و رنگی
(تصاویر)خاص ترین و نادرترین رنگ پوست ها در جهان!/چه چهره های خاصی هم دارن
(تصاویر) 12 تا از منحصر بفرد‌ترین دیزاین‌‌های پلوی ایرانی که سفره غذاتون رو مجلسی و شیک جلوه میده/ دست و پنجه‌ی بانوان ایرانی طلا
خوشگذرانی سهیلا منصوریان در آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان ناخدای زندگی خود باشند نام قهرمان ایران در همان جا میدرخشد !
(عکس) کد مورس همستر 1 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 دوشنبه 1 مرداد
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله