دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

تاثیر شغل پدر و مادر نفرات برتر در کنکور 1403 چه بود؟

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
کد خبر: 43083
طوطیا نیوز:با توجه به اخبار و حواشی کنکور و رتبه های اول،لیستی از شغل های پدر و مادر رتبه های اول کنکور را در ادامه میتوانید بخوانید.

به گزارش طوطیا نیوز،در پی اعلام رتبه های اول کنکور و حواشی و کنجکاوی مردم در مورد شرایط درس خواندن و وضعیت خانوادگی آنها،در این مقاله شغل پدر و مادر نفرات اول کنکور و میزان تاثیر آنها در رتبه بندی فرزندانشان و سبک درس خواندن آنها را برای شما جمع آوری شده است.

این روزها در بین این پذیرفته‌شدگان نگاه ویژه‌تری به برترین‌های کنکور می‌شود، برخی معتقدند این افراد از خانواده‌های مرفه و تحصیل‌کرده جامعه هستند و برخی می‌گویند انسان‌ها با تلاش، اراده و پشتکار می‌توانند کوه را جابجا کنند.

سجاد لطفی که رتبه 3 گروه ‌آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده فرزند یک پزشک متخصص است و می‌گوید: پدر و مادرم در این مسیر تا هرجا که توانسته‌اند کمک و همراهم بوده‌اند.

فاطمه آتشگر هم رتبه 5 گروه آزمایشی هنر را به خود اختصاص داده، پدرش کارگر بازنشسته است و می‌گوید: با وجود اینکه خانواده‌ام تمایل نداشتند که من به سمت رشته‌های هنری بروم اما در این مسیر حمایت‌ام کردند و محیطی امن و آرام برای درس خواندم فراهم کردند.

آتوسا سالمی ارانی هم که رتبه 4 گروه زبان‌های خارجی را کسب کرده فرزند پزشک است و می‌گوید: خانواده‌ام همیشه‌ام حامی و همراهم بودند و از هیچ کمکی برایم دریغ نکردند.وی معتقد است: تجربیاتی که پدرم از دوران فعالیت خودش برایم می‌گفت بیشتری تأثیرگذاری روی موفقیتم داشت تا بتوانم قوی‌تر به سمت اهداف و آروزهایم قدم بردارم.

ساغر سجادیه هم دانشجویی است که رتبه 3 گروه آزمایشی هنر را به خود اختصاص داده و فرزند پزشک و می‌گوید: در دوره‌ای که مشغول مطالعه دروس کنکور بودم خانواده‌ام همیشه با صبر و بردباری همراهم بودند و نقش مهمی در رفع هجمه‌ها و فشاری‌های روانی که به سراغم می‌آمد، داشتند.

فاطمه فاطمی‌مفرد هم که رتبه 5 گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده پدرش استاد دانشگاه است و می‌گوید: در دوران کنکور بیشتر از هر زمان دیگر در خانه بودم و با حمایت‌های خانواده توانستم امروز چنین رتبه‌ای را کسب کنم و به بخشی از اهدافم برسم.

احسان رضوی هم که رتبه 3 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را به خود اختصاص داده فرزند یک فرهنگی است و نقش خانواده را در این راه بسیار مهم و جدی می‌داند.

مهرزاد مشایخی هم که رتبه 3 گروه علوم انسانی را کسب کرده پدرش وکیل است. سیدعارف خبیری هم مادری فرهنگی دارد و رتبه 4 گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده است.

صبا معصوم نیا، رتبه اول کنکور تجربی هم به خبرآنلاین گفته،پدرم افسر نیروی دریایی ارتش است و مادرم کارمند هستند.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂