تصاویر 25 امین سالگرد ازدواج دیوید بکام و همسرش/ لباس های قدیمیشونو به تن کردن/ + عکس نوستالژیک از جوونیاشون

انتشار 17 تیر 1403

به گزارش طوطیا نیوز: دیوید بکام عکس های بیست و پنجمین سالگرد ازدواجشان را که در آن لباس های قدیمی پوشیده بودند در صفحه شخصی خودش منتشر کرد.

تصاویر 25 امین سالگرد ازدواج دیوید بکام و همسرش/ لباس های قدیمیشونو به تن کردن/ + عکس نوستالژیک از جوونیاشون

طوطیا نیوز،دیوید رابرت جوزف بکام (انگلیسی: David Robert Joseph Beckham؛ زادهٔ 2 مهٔ 1975) بازیکن سابق فوتبال اهل انگلستان و مدیر عامل کنونی باشگاه فوتبال اینتر میامی است. وی همچنین مالک 10 درصد از سهام باشگاه سالفورد سیتی است. بکام در دوران حرفه‌ای فوتبال خود در پست هافبک برای تیم‌های باشگاهی همچون منچستر یونایتد، رئال مادرید، لس آنجلس گلکسی، آ.ث. میلان، پاری سن ژرمن و نیز تیم ملی فوتبال انگلستان بازی می‌کرد.

دیوید بکام فوتبال حرفه‌ای را از سن 17 سالگی در باشگاه منچستر یونایتد شروع کرد. او به تیم اول این باشگاه آمد و تا پایان دوران حضور خود 6 بار قهرمانی لیگ جزیره، 2 بار قهرمانی جام حذفی انگلستان و نیز لیگ قهرمانان اروپا 1999 را با منچستر کسب کرد. بکام سپس به رئال مادرید پیوست و در فصل 07–2006 با رئال قهرمان لالیگا شد. او پس از چهار فصل حضورش در رئال مادرید به باشگاه فوتبال لس‌آنجلس گلکسی در لیگ برتر آمریکا رفت. در سال‌های 2009 و 2010 او دو فصل به آ.ث. میلان قرض داده‌شد. بکام اولین بازیکن انگلیسی است که توانسته در لیگ چهار کشور گوناگون؛ انگلستان، اسپانیا، آمریکا و فرانسه به قهرمانی برسد.

دیوید بکام عکس های بیست و پنجمین سالگرد جشن عروسیشان را منتشر کرد که در این مراسم لباس های قدیمی را که در یکی از جشن ها پوشیده بودند را پوشیدند. وی در کپشن عکس ها نوشت: باورم نمیشه بیست و پنج سال گذشته و اون لباس ها هنوز فیت هستند!

عکس قدیمی دیوید بکام و همسرش

عکس قدیمی دیوید بکام و همسرش

بیست و پنجمین سالگرد جشن عروسی دیوید بکام

بیست و پنجمین سالگرد جشن عروسی دیوید بکام

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب