دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

تصویری دیده نشده و متفاوت از کیسان دیباج بدون ته ریش

جمعه، 06 مهر 1403
طوطیا نیوز: کیسان دیباج هنر پیشه ی تئاتر و سینما، بازیگر جوان و نوظهور است در ادامه تصویری از کیسان دیباج سهراب سریال از سرنوشت را مشاهده می کنید. آقای بازیگر این تصویر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. همانطور که مشاهده می کنیدآقای بازیگر ریش خود را کامل زده است.

به گزارش طوطیا نیوز، کیسان دیباج در 20 آذر سال 1374 و در تهران به دنیا آمده است، او تنها یک خواهر دارد و فارغ التحصیل کارشناسی نمایش می باشد. او که از کودکی به هنر علاقه مند بود و آرزوی بازیگری و خوانندگی داشت در رشته نمایش ادامه تحصیل داد و در کنار بازیگری به خوانندگی نیز مشغول شد، در نواختن پیانو تبحر دارد و سبک خوانندگی پاپ را انتخاب کرده است. دیباج علاوه بر هنر به ورزش نیز علاقه دارد و رشته دوچرخه سواری کوهستان از ورزش های مورد علاقه اوست که سالهاست بصورت حرفه ای آن را دنبال می کند.

اینروزها از این بازیگر جوان کشورمان سریال از سرنوشت از شبکه آی فیلم باز پخش میشود. همچنین وی در سریال گردن زنی به کارگردانی سامان سالور نقش نیما را ایفا کرده است. این سریال جمعه ها از فیلم نت منتشر میشود.

عکسی از کیسان دیباج را میبینید.



(ویدئو) یادی کنیم از ناهار لاکچری ظهر جمعه خونه مادربزرگ دهه 60 ها/ نگاه پر محبت و لبخند پدر بزرگ
ویدیوی وایرال شده از پاسخ دندان شکن دانش آموز دهه نودی به خبرنگار صدا و سیما/ عجب جوابی داد☠️😂
(ویدیو) سورپرایز و پست تبریک ویژه و متفاوت سپند امیرسلیمانی بمناسبت تولد بهنام بانی/ امیدوارم سالهاى سال همینطور درجه یک و عالى ادامه بدى و ما حالشو ببریم
ناپدید شدن مرموز دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا /+ جزئیات اتفاق تلخی که برای فاطمه کشاورز در اسپانیا روی داده
(تصاویر) 7 ایده‌ی ایرانی‌پسند و اشتهاآور برای تزیین میز غذا با قورمه سبزی/ چه سفره‌غذای شیکی بشه با این تزئینها👌
زیبایی حیرت‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین خانه‌های دنیا در سال 2024 /+ مقایسه‌ی معماری این خانه‌ها با گرانترین خانه‌ی تهران که از شنیدن قیمتش شاخ درمیارید😱