(18+) چگونه با شوهر خود معاشقه و عشق بازی کنیم؟

انتشار 6 فروردین 1403
مطالعه 3 دقیقه

برقراری رابطه جنسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی زناشویی پیش نیاز‌ی دارد که به آن عشق بازی یا معاشقه گفته می‌شود. شاید برخی از خانم ها نمی‌دانند که چطور بایدشوهر خود را برای برقراری رابطه جنسی آماده کرده یا به اصلاح او را تحریک کنند. همین عدم آگاهی درباره اصول معاشقه و عشق بازی سبب می‌شود تا زن و شوهر از رابطه جنسی خود لذت کافی را نبرده و کم کم نسبت به یکدیگر دلسرد شوند.

راه‌ های معاشقه با مرد چیست؟


هر شخصی علایق و انتخاب‌های متفاوتی دارد. اما برخی از کارها در معاشقه و رابطه جنسی وجود دارد که اکثر مردان از آن لذت می‌برند. برای معاشقه با یک مرد، می‌توانید تماس چشمی برقرار کنید، لبخند بزنید، هنگام صحبت کردن او سر تکان دهید و به آرامی شانه یا زانویش را لمس کنید. در ادامه برخی موارد را برای شما ذکر می‌کنیم که می‌توانید آن‌ها را در حین معاشقه امتحان کنید.

زن و مرد

بدانید چگونه خود را تحریک کنید


شاید تصور کنید، این وظیفه مرد است که شما را تحریک کند. اما بیشتر مردان زمانی که همسر خود را در حال تحریک شدن می‌بینند، آنها هم تحریک می‌شوند. شاید به‌عنوان یک زن برای تحریک شدن به زمان بیشتری نیاز داشته باشید. در این مرحله مطمئناً همسرتان هم شما را آماده می‌کند. اما مرد شما همچنان دوست دارد که شما ابتکار عمل به خرج داده و خودتان کاری کنید که تحریک شوید.

اگر در ابتدا تحریک شدن برای شما مشکل است، می‌توانید چشمانتان را ببندید و خیال‌پردازی کنید. تصور کردن کارهایی که برای شما لذت‌بخش است و می‌خواهید همسرتان آن‌ها را انجام دهد، باعث تحریک بیشتر شما می‌شود. مطمئن شوید که همسر شما می‌تواند تغییر رفتار بدن و تحریک و رضایت جنسی شما را ببیند و این برای او سرگرم‌کننده و جذاب خواهد بود.

اجازه دهید رابطه جنسی سرگرم‌ کننده باشد


واژه رابطه جنسی اغلب لذت را به ذهن می‌آورد. اما رابطه جنسی نباید همیشه یکنواخت باشد. شاید شما و همسرتان پوزیشن‌های خاصی را امتحان کنید که نتیجه نمی‌دهد. در برخی پوزیشن‌ها شاید احساس ناراحتی و در برخی احساس تحریک‌ بیشتری داشته باشید. به تلاش‌های ناموفق در معاشقه جنسی و حرکات عاشقانه با همسر فکر نکنید. زیرا بر روحیه شما تأثیر می‌گذارد و شریک شما را ناامید می‌کند. به‌جای تمرکز روی اشتباهات فقط از آن لحظه برای کاهش تنش استفاده کنید.

از رفتارهای بصری استفاده کنید


راه‌های زیادی برای انجام رفتارهای بصری وجود دارد. اما به این بستگی دارد که شما با چه اقداماتی راحت‌تر هستید. برای مردان تماشای همسرشان در حین انجام رفتارهای جنسی لذت‌بخش است و با این رفتارها تحریک می‌شوند. اگر به او اجازه دهید که این کارهای شما را ببیند، رضایت جنسی او بیشتر شده و درخواست او برای رابطه افزایش می‌یابد.

البته مطمئن باشید که خودتان از این رفتار لذت می‌برید. زیرا تنها زمانی که واقعاً تحریک شوید و از انجام آن کار لذت ببرید، می‌توانید آن را در چهره خود نشان دهید.

زن و مرد

او را نوازش کرده و در آغوش بگیرید


مردان دوست دارند، همسرشان از دست‌های خود استفاده کرده و نقاط حساس بدن مردان در عشق بازی را نوازش کند. سعی کنید همسر خود را با آرامش لمس کنید. استفاده از روغن ماساژ یا روغن‌های مخصوص رابطه جنسی برای نوازش و ماساژ بدن مردان می‌تواند گزینه خوبی برای معاشقه و حتی رابطه جنسی باشد. مصرف مواد غذایی مقوی یا معجون نیز می‌تواند باعث تقویت قوای جنسی مردان و افزایش لذت در رابطه جنسی شود.

از دوش گرفتن‌ های دو نفری غافل نشوید


تحریک زیر آب و دوش گرفتن با همسر، برای مردان خوشایند است؛ بنابراین ایده خوبی است که زیر دوش او را تحریک کنید. دوش گرفتن و معاشقه در حمام می‌تواند گزینه متفاوت و هیجان انگیزی برای مرد زندگیتان باشد. در بر اساس تحقیقات انجام شده کارهایی مانند شستن بدن همدیگر، بازی با کف و غیره در هنگام دوس گرفتن می‌تواند برای مردان بسیار لذت‌بخش باشد.

از تأثیر لباس‌ های تحریک‌ کننده غافل نشوید


در عشق بازی هیچ ‍چیز هیجان‌انگیزتر و مؤثرتر از لباس‌های شما نیست. لباس‌هایی که همسرتان دوست دارد را بپوشید و برای معاشقه آماده شوید.

سخن پایانی


زن و شوهر برای داشتن یک رابطه زناشویی مطلوب و لذت‌بخش باید روش‌های عشق‌بازی رمانتیک را بیاموزند. چیزی که هم زن‌ها و هم مرد‌ها باید بدانند این است که رابطه جنسی به عنوان یک عمل ذهنی قبل از آماده شدن جسم به آماده شدن ذهن نیازمند است.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب