(ویدئو) بعد دیدن این ویدئو دیگه پلاستیکای حباب دارو بیرون نمیندازی!/ 3 ترفند کاربردی از این شیء به ظاهر آشغال که نمیدانستید!

انتشار 20 مهر 1403

طوطیا نیوز: پلاستیک های حباب دار پلاستیک هایی هستند که غالبا بعنوان ضربه گیر برای ارسال و پست بسته ها و وسایل شکستنی استفاده میشود. اما در ادامه تعدادی ترفند کاربردی با این پلاستیک ها ببینید.

(ویدئو) بعد دیدن این ویدئو دیگه پلاستیکای حباب دارو بیرون نمیندازی!/ 3 ترفند کاربردی از این شیء به ظاهر آشغال که نمیدانستید!

به گزارش طوطیا نیوز، ترکاندن حباب های پلاستیک حباب دار یکی از تفریحات جالب و قدیمی تمامی دهه ها بود؛ اما خالی از لطف نیست که چند ترفند جدیدتر و کاربردی تر برای این پلاستیک ها را بدانیم. در ادامه با طوطیا نیوز همراه باشید.

1_کفی برای کفش:

کفش های طبی و نرم که مخصوص راه رفتن و پیاده روی هستند، از کفی هایی با ساختار مانند همین پلاستیک های حباب دار بهره مند میشوند. کافی است که به اندازه کفی کفشتان آنهارا ببرید و در کفشتان قرار داده و روی آن کفی خود کفش را بگذارید که هم در راحتی فراوان کفش هایتان کمک کننده باشد و هم از بوی بد و عرق کردن پا در کفش جلوگیری کنید.

کفی کفش

2_ترمز تخته کار:

ممکن است شما در هنگام کار با تخته کار از لیز خوردن تخته بر روی کابینت و یا اوپن کلافه شده باشید. پلاستیک حباب دار مشکل را برطرف ساخته است. با قرار دادن یک پلاستیک حباب دار زیر این تخته از سر خوردن آن برروی کابینت و اوپن جلوگیری کنید.

تخته کار و پلاستیک حبابی

3_نگهدارنده وسایل آشپزخانه و یا ابزار:

ترفند بعدی نگهداری وسایل به وسیله این شیء دور انداختنی است، چگونه؟ چند تکه چسب دو طرفه مانند ویدئو به آن بزنید و با چسباندن یک پلاستیک حباب دار دیگر بر روی آن از ابزار و وسایلتان مراقبت کنید. (توضیحات کامل داخل ویدئو)

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران