دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) مصاحبه تامل برانگیز مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی: من خیلی اذیت شدم! علاقه ای ندارم به گذشته برگردم

سه شنبه، 13 شهریور 1403
طوطیانیوز: تنها مصاحبه با مونا بانکی پور مادر دارا حیایی را مشاهده فرمایید که در این ویدئو خانم بانکی پور دررابطه با حواشی زندگی اش گله و شکایت می کند.

به گزارش طوطیانیوز: امین حیایی زمانی که 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد. ثمره این ازدواج پسری به نام دارا حیایی می باشد. زندگی مشترک امین حیایی و مونا بانکی دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا فرزندشان به جدایی و طلاق منتهی شد.

دارا حیایی پسر امین حیایی و مونا بانکی پور متولد 11 شهریورماه سال 1376 است. مادر دارا حیایی در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه ای در شن بازی کرد اما بعد از آن از دنیای بازیگری فاصله گرفت، مادر بزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری نیز از بازیگران قدیمی سینما و پیش از انقلاب بود.

دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که شباهت زیادی به پدر و مادرش ندارد . بر اساس گفته های مونا بانکی پور رنگ چشم های دارا حیایی شبیه به پدر بزرگش می باشد.

در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر دارا حیایی به همراه مادرش مصاحبه ای انجام داد و مونا بانکی پور از حواشی زندگی اش در این گفتگو صحبت کرد.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂