دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدیو) تولد کودک عجول در آسمان! فرود اضطرای، خلبان و مسافران را به دردسر انداخت!

دوشنبه، 12 شهریور 1403
طوطیا نیوز: تولد عجیب و زود هنگام نوزادی در هواپیما و در آسمان که باعث فرود اضطراری هواپیما شد.ویدیوی این اتفاق را ببینید.

به گزارش طوطیا نیوز، هر نوزادی که در خاک کشوری متولد شود تابعیت یا شهروندی همان قلمرو یا سرزمین را می گیرد. اصل خون: با توجه به این اصل، ملیت هر شخصی بر اساس ملیت پدر یا مادر و یا هر دو آن ها تعیین می شود. اکثر کشورها از اصل خون تبعیت می کنند و ملیت کودک متولد شده را به والدینش نسبت می دهند، اما برخی دیگر از کشورها مانند آمریکا و بعضی از همسایگان آن کمی جسورانه تر عمل کرده و از قانون خاک اطاعت می کنند. یعنی اگر نوزادی در خاک آنها متولد شود، به طور اتوماتیک یک شهروند آمریکایی محسوب می شود.

زنی از کامرون آفریقا درحال پرواز در هواپیمای EgyptAir بوده که بطور ناگهانی دچار درد و زایمان ناگهانی میشود و کودکش را در آسمان و در هواپیما با کمک مردم و مهمانداران به دنیا میاورد و این اتفاق جالب و عجیب که باعث فرود اضطراری هواپیما در کوفره در جنوب شرقی لیبی شده تبدیل به موضوعی بسیار جالب در فضای مجازی شده است.

  برچسب ها: نوزاد آفریقا


جمله تاسف‌بار سردار آزمون؛ "خداحافظ دختر خوشگلم! همیشه به یادت میمونم"/ سردار آزمون به سوگ نشست
(ویدیو) روش خلاقانه‌ی علی ضیا، مجری سابق صدا و سیما، برای گله‌گزاری از بانویی که دوستش دارد/ آخه گله گزاری اینقدر لطیف و مهربون دیده بودین؟
(ویدیو) اتفاق بسیار غافلگیرانه‌ در وسط برنامه‌ی تلویزیونی/ کلا با دیدن این ویدیو همه متوجه میشیم که از احسان علیخانی هیچ چیز بعید نیست
(تصاویر)ترسناک ترین سرسره آبی جهان که از بین کوسه های گوشت خوار می گذرد کجاست؟
(تصاویر) تنها جزیره ایرانی دریای خزر که یک نفر در آن زندگی می کند!
(ویدیو) سیلی خوردن رضا عطاران از احمد پورمخبر
(ویدئو) خاطره جالب امیر جعفری درباره اولین حضورش جلو دوربین و لو دادن اولین دستمزدش
(ویدئو) باورنکردنی ترین حیوانات هیبریدی که وجودشان بشدت در جهان نایاب است!/ ازتولید مثل خوک و سگ تا بز و گوسفند
(ویدئو) حشره ای که شهرت مرد عنکبوتی را زیر سوال برد!/ کپی برداری ناقص از عنکبوتی نادر برای طراحی لباس این ابر قهرمان خیالی!
(عکس) متن تلخی که حمید گودرزی به مناسبت چهلم مادرش منتشر کرد 🖤