دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(تصاویر)چندشناک ترین و عجیب ترین اشیاء در بدن انسان ها پیدا شده!/ازمگس گرفته تا 13 دست قاشق چنگال

چهارشنبه، 03 مرداد 1403
طوطیا نیوز:پزشکان حین عمل جراحی با اشیای عجیب داخل بدن انسان مواجه می شود که دانستن آن باعث شگفتی شما می شود. همراه ما باشید تا عجیب اشیا پیدا شده در بدن انسان را بدانید.

به گزارش طوطیا نیوز،دیدن اشیا در داخل بدن انسان به صورت تصادفی حتی برای پزشکان هم باعث تعجب است. اشیا در داخل بدن انسان می تواند به صورت های مختلفی وارد بدن شده باشند. در ادامه با عجیب ترین اشیا داخل بدن انسان آشنا شوید.

یافتن اشیاء به صورت تصادفی در داخل بدن افراد برای پزشکان غیرعادی نیست.

پیدا شدن مگس زنده در روده یک مرد

اخیراً پزشکان یک مگس کاملاً سالم را در روده یک مرد پیدا کردند. آن‌ها در مورد نحوه عبور این مگس در مسیر خود با وجود آنزیم‌های گوارشی و اسید معده بیمار گیج شده بودند.

بچه سنگی

9 ماه زمان زیادی برای حمل بچه در رحم است اما نظر شما در مورد 60 سال چیست؟ "هوآنگ یجین" خانم 92 ساله ای است که پزشکان چینی را متحیر کرد. این خانم پس از 60 سال تصمیم گرفت بچه ای که در شکم دارد را خارج کند. این خانم در جوانی صاحب فرزند شد اما از ترس آنکه هنگام زایمان جانش را از دست ندهد تصمیم گرفت هیچوقت بچه را از بدنش خارج نکند. این بچه پس از نیم قرن تبدیل به سنگ شده بود ولی بدن این خانم آن را به عنوان یک شی خارجی نمی شناخت از این رو توانسته بود به زندگی خود ادامه دهد.

پیدا شدن عنکبوت در گوش یک زن

به‌ تازگی خبری درباره زنی در تایوان منتشر شده که یک عنکبوت زنده و پوسته خارجی آن در داخل گوش او پیدا شده است.خزیدن عنکبوت به داخل بدن نادر است. قطعاً افراد مبتلا به آراکنوفوبیا (ترس از عنکبوت) از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد!

جواهرات

شاید هیچ جایی بهتر از داخل بدن نباشد که بتوانید جواهرات را داخلش پنهان کنید اما جالب است بدانید که یک خانم میان سال به خاطر دل درد شدیدی که داشت؛ به بیمارستان مراجعه کرد و از او آزمایش گرفتند. آزمایش چیزی نشان نداد تا این که با سونوگرافی متوجه شدند که چیز هایی در قسمت بالای روده کوچک و شکم این خانم وجود دارد که انگار جواهرات و زیورآلات است. این خانوم این جواهرات را بلعیده بود تا شوهرش آن ها را از او نگیرد.

78 قاشق و چنگال

"مارگارت دالمن" عادت عجیبی هنگام خوردن غذا داشت، او به پزشکان گفت زمانی که برای غذا خوردن به سر سفره می روم بیشتر ترغیب می شوم تا قاشق و چنگال را بخورم و معمولا از خوردن غذا لذت زیادی نمی برم. این خانم زمانی که به پزشک مراجعه کرد 78 قاشق و چنگال در شکمش داشت. پزشکان پس از یک عمل سخت سرویس قاشق های شکم او را خالی کردند و وی پس از چند هفته استراحت توانست به خانه بازگردد.

نارگیل کامل

در برخی مواقع، بیماران اجسامی را وارد دهان خود می‌کنند، در حالی که این اشیاء در بدن برخی از افراد دیگر در روده آن‌ها پیدا می‌شود.

کشف قوطی دئودورانت در روده یک فرد

به گفته پروفسور آدام، قوطی اسپری دئودورانت، یکی از نگران‌کننده‌ترین مواردی بوده که در روده افراد یافت شده و می‌تواند منجر به خطر آتش‌سوزی در حین جراحی شود.

مسواک

شاید برایتان غیر ممکن به نظر برسد اما اخیراً در ژورنال پزشکی این خبر را به ثبت رسانده اند که مردی یک مسواک را بلعیده بود. این اتفاق بسیار نادر است و کاملاً تصادفی رخ داده بود. این مرد 55 ساله زندگی طبیعی خودش را پشت سر می گذاشت و بعد از دو هفته بعد بلعیدن اتفاقی مسواک، به بیمارستان مراجعه کرد و دل درد بسیار شدیدی داشت و جراحان بالاخره مسواک را از داخل بدنش بیرون آوردند. این اتفاق حین مسواک زدن رخ داده بود.

دندان مصنوعی

یک مرد 75 ساله در نوامبر سال گذشته از پارکینسون رنج می برد. او دندان مصنوعی اش را گم کرده بود. همزمان به بیماری و درد شدید و عفونت ریه مبتلا شده بود اما پزشکان فهمیدند دندان مصنوعی اش گم نشده بود، بلکه داخل بدنش بوده است.

استنشاق اشیاء

  • استنشاق اجسام، یکی از شایع‌ترین علل مرگ کودکان زیر 3 سال است.

  • برخی از رایج‌ترین اشیایی که استنشاق می‌شوند، عبارت‌اند از: سکه، اسباب‌بازی یا آهن‌ربا، بادام‌زمینی و حتی هات‌داگ.

  • در یک مورد عجیب که در مجله Dove Press منتشر شده، پزشکان در آفریقا یک زالو را در گلوی یک دختر بچه پیدا کردند که بعداً در عملی موفقیت‌آمیز خارج شد.

  • گاهی اوقات، جسم استنشاق‌ شده می‌تواند برای سال‌ها در بدن فرد باقی بماند.

  • یک پستچی انگلیسی، در دوران کودکی خود یک مخروط پلاستیکی اسباب‌بازی را استنشاق کرده بود، اما این موضوع زمانی کشف شد که این مرد 47 ساله به دلیل سرفه‌های مداوم ریه‌هایش را اسکن کرد.

  • در یک مورد عجیب دیگر، مردی یک نخود را استنشاق کرده و شروع به جوانه زدن در دستگاه تنفسی او کرده بود



(عکس) دسته‌گل پایه‌دار و بسیار زیبای مراسم ختم مادر جوان حمید گودرزی
(ویدیو) شوک بزرگ اردشیر رستمی، بازیگر نقش استاد شهریار، وقتی علی ضیا اعتیادش را لو داد/ نظرتون چیه همه مثل ضیا باشیم راحت اشتباهمونو بپذیریم و بگیم؛ غلط کردم
سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر/ فقط تا ساعت 15 امروز 3 مرداد فرصت دارید با انتخاب این 3 کارت، 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنید/ +آموزش وارد کردن کارت و گرفتن سکه رایگان
(ویدیو) سخنان سوزناک و تامل‌برانگیز سعید راد درباره مرگ، در برنامه "هم رفیق" با اجرای شهاب حسینی، که اشک همه رو درآورد
(عکس+ ویدیو) ابراز احساسات محمدرضا گلزار، سحر دولت‌شاهی و شبنم مقدمی بعد از درگذشت سعید راد، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران
(عکس) اولین عکس ندا شهسواری ، پرچمدار ایران در المپیک 2024 درپاریس / ست ورزشی خوشرنگ ندا شهسواری در خارج از کشور
(عکس) میز عسلی های سنگی و گلدان بسیار خوشرنگ خانه بهرام رادان و همسرش، مینا مختاری/ تاثیر حیرت‌انگیز اکسسوری‌های آبی رنگ درخانه‌ای با مبلمانی به رنگ خنثی
یکی از شاهکار های دانش آموز دوازدهمی در امتحانات نهایی!/ نمراتی که حتی بالای 7 هم نمیشوند!
(تصاویر) حضور بازیگران و چهره‌های شاخص سینما و موسیقی در مراسم عروسی خواهر پزشک پوریا پورسرخ/ ولی عروس‌خانم خوش‌خنده اصلا و ابدا شبیه برادر هنرمندش نیست که نیست
(عکس) تزئین میز عزای سعید راد با شمع، گل‌های سفید و حلوای رول‌شده در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه
خداحافظی غم‌انگیز نوه‌ی فوتبالیست سعید راد، آدام همتی، با پدربزرگ هنرمندش با یک عکس بسیار زیبا
(تصاویر)رمانتیک ترین حیوانات دنیا در جنگ عشق و عاشقی نظیر ندارند!/ با این 10 حیوان عاشق پیشه آشنا شوید
(عکس) کد مورس همستر 3 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 چهارشنبه 3 مرداد
(تصاویر) 10 پدیده‌ی شگفت‌انگیز جهان که مشابهش در ایران وجود دارد/ منحصربفردترین جاذبه‌های کشورهای مختلف دنیا در یکجا
(عکس)نوه ی بامزه و باحجاب مقام معظم رهبری در آغوش پدرش در یک مکان عمومی!/ ماشالله به وقار و زیبایی که از اجدادش به ارث برده
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان