آموزش لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی

انتشار 27 فروردین 1403
مطالعه 3 دقیقه

ابروها یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را در زیبایی صورت هر فرد، بخصوص چشم‌ها دارند. به همین خاطر ما در این مطلب از طوطیا نیوز نحوه لیفت کردن ابروها در خانه را بیان می کنیم.

آموزش لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی

لیفت ابرو از روش‌های جدید برای آرایش ابرو است که در آن ابروها با استفاده از برخی مواد حالت‌دهنده به سمت بالا هدایت می‌شوند. در واقع در این روش، تارهای ابرو به شکل زیبایی رو به بالا لیفت می‌شوند. مدت زمان ماندگاری ابرو نیز در این حالت، متفاوت است و به نوع مواد استفاده‌ شده بستگی دارد.

لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی


با استفاده از مواد طبیعی نیز می توان لیفت ابرو در خانه را انجام داد. در ادامه چند مورد از بهترین مواد برای لیفت ابرو در خانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیفت ابرو در خانه با وازلین


یکی از کاربردی ترین و در دسترس ترین مواد طبیعی برای لیفت ابرو در خانه، وازلین است. نحوه استفاده از وازلین برای ابرو بسیار ساده است. اما باید به خاطر داشته باشید که این روش کاملا موقتی بوده و بعد از شستشو اثر آن از بین می رود. کافی است نوک انگشتان خود را آغشته به کمی وازلین کرده و روی ابروها بکشید. سپس با برس ابروها، تارها را رو به بالا شانه بزنید. اگر می خواهید همزمان با لیفت کردن، ابروهای شما کمی رنگ هم بگیرد، می توانید کمی سایه ابرو را با مقداری وازلین ترکیب کرده و سپس روی ابروها قرار دهید.

لیفت ابرو

لیفت ابرو در خانه با صابون


لیفت ابرو در خانه با صابون نیز امکان پذیر است. البته باید از صابون مخصوص ابرو استفاده کنید. برای این کار هم باید صابون ابرو را در دست گرفته و در جهت رویش ابروها روی آن بکشید. برای فرم دهی بهتر نیز می توانید با برس ابروها را شانه بزنید.لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی نیز امکان پذیر است. هر چند ماندگاری این روش کم و موقتی است؛ اما در دسترس و بدون هیچ گونه خطر و عوارض خواهد بود.

لیفت ابرو در خانه با کتیرا


کتیرا یکی دیگر از مواد طبیعی محبوب برای لیفت ابرو در خانه است. شما می توانید کتیرا را از عطاری ها تهیه کنید. سپس به مقدار کافی آب به آن اضافه کنید تا بافت ژله ای پیدا کند. در مرحله بعد یک برس ابرو تمیز را برداشته و آغشته به کتیرا کنید. سپس در جهت رویش تارهای ابرو روی آن بکشید. همانند سایر روش های طبیعی لیفت ابرو در خانه، این روش نیز موقتی بوده و با شستشو اثر خود را از دست می دهد.

لیفت ابرو در خانه با نخ


لیفت ابرو با نخ یک نوع عمل جراحی و زیبایی محسوب می شود که برای بالا کشیدن ابروها کاربرد داشته و انجام آن در منزل امکان پذیر نیست. اما شما می توانید با استفاده از نخ موهای زائد ابرو را برداشته و فرم لیفت شده ای به آن بدهید. برای این کار باید یک نخ بلند و ضخیم برداشته و آن را مطابق با زوایای چشم و ابرو، به گونه ای استفاده کنید که تارهای اضافی برداشته شده و ابرو مرتب شود. به عنوان مثال، ابرو را به صورت مماس با تاج ابرو قرار دهید و آن را تا پره بینی ادامه دهید. تاج ابرو با این قسمت باید هم راستا باشند. موهای اضافی این قسمت از ابرو را بردارید. قسمت آرک ابرو نیز باید با گوشه خارجی چشم هم راستا باشد. در آخر ابروها را با قیچی کوچک کوتاه کنید و از ژل آلوئه ورا برای لیفت کردن آن استفاده کنید.

لیفت ابرو در خانه با عسل


عسل به دلیل خاصیت چسبندگی که دارد، برای تثبیت تارهای ابرو رو به سمت بالا و در واقع لیفت کردن ابروها نیز کاربرد دارد. برای این کار هم می توانید یک برس ابرو تمیز برداشته و آن را آغشته به کمی عسل کنید. سپس آن را از ریشه تا نوک تارها روی ابرو بکشید. به این صورت ابروها کاملا رو به بالا فیکس شده و ظاهر لیفت شده ای به آن می دهد.

سخن پایانی


شما با انجام لیفت ابرو در خانه به آن حالت رویایی که قصد داشتید رسیدید، پس چگونه می ‌توانید آن‌ها را عالی نگه دارید؟ از آنجایی که فرآیند لمینیت اساساً ابروهای شما را در جای خود ثابت قرار می دهد، در واقع کار زیادی برای مراقبت وجود ندارد. مهمترین نکته این است که ابروهای حالت داده شده خود را در 24 ساعت اول خشک نگه دارید. پس از آن، فقط باید آنها را حالت داده و برس بزنید. با کمی مراقبت، ابروهای شما تا 8 هفته عالی به نظر می رسند!

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب