این مردان در رابطه جنسی با همسر، غوغا می کنند !

انتشار 23 اسفند 1402
مطالعه 4 دقیقه

تا به حال فکر کرده اید که چه عواملی باعث تحریک جنسی زنان می شود؟ در این مطلب از طوطیا نیوز 20 مورد از بزرگترین فعالیت های جنسی وجود دارد که هیچ همسری نمی تواند در برابر آنها مقاومت کند.

این مردان در رابطه جنسی با همسر، غوغا می کنند !

این مردان تحریک کننده، همسرانشان را از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل می کنند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید ؟ اگه دوست دارید سعی کنید جزء این 20 مرد باشید تا ببینید که هیچ زنی توان رد کردن و پس زدن جنسی شما را ندارد !!!

مردان تحریک کننده در رابطه جنسی

  1. مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت می کنند ( آقایونی که نمی خواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه به زن احساس محبوبیت و امنیت می دهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد. )

  2. مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی می کنند ( آقایونی که به سرعت عمل دخول را شروع می کنند و فوری و باعجله می خواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند. )

  3. مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان می زنید می تواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود آید و او را شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! )

  4. مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند ( قابل توجه آقایونی که تا شهوتی می شوند فوری و با عجله شروع می کنند به کندن لباسهای خانمشون و حتی گاهی تمایل دارن که معشوقشون لخت کرده روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! رفقا این را برای بار آخر می گویم، زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار می تواند یکی از آمادگیهای لازم را به آنها بدهد . )

  5. مردهایی که از معاشقه با همسرشان لذت می برند ( خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهمترین جذب کننده برای همسرتان است. )

  6. مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می دهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند ( این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید. )

  7. مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند ( زنها در پروسه آمادگی برای رابطه جنسی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید. )

  8. مردهایی که با موهای همسرشان بازی می کنند ( فکر نمی کنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای معشوقش در موهای سرش لذت نبرد ! )

  9. مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، می تواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود، باور نمیکنید، فردا صبح امتحان کنید ! )

  10. مردانی که می دانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.

  11. مردهایی که می دانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

  12. مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده می کنند. ( کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند. )

  13. مردهایی که به همسرشان احساس زیبا بودن می دهند.

  14. مردهایی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق می ورزند.

  15. مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت می برند. ( زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید. )

  16. مردهایی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

  17. مردهایی که دستهای همسر خود را در دست می گیرند و آن را نوازش می کنند.

  18. مردهایی که پس از گذشت سالیان همچنان مانند روزهای اول آشنایی شان با همسر خود رفتار می کنند. ( اگر اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی تبدیل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی باقی مانده خواهد شد. )

  19. مردهایی که به همسرشان نشان می دهند که او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» می دهند.

  20. مردهایی که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی سختی های زندگی را برای آنها سهل و آسان و حتی از بین می برند.

زن و مرد

سخن پایانی


ما در این مقاله 20 راه ساده و بی دردسر برای شوهر تحریک کننده بودن را آورده ایم. این نکات را امتحان کنید مطمئناً شما از دیدن همسرتان که لذت را تجربه می کند بسیار لذت خواهید برد!

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب