با این راهکارها رابطه جنسی خود را بسیار لذت بخش کنید !

انتشار 17 اسفند 1402
مطالعه 5 دقیقه

نمی‌توانید اوج لذت جنسی را با همسرتان تجربه کنید؟ یا شاید می‌خواهید آن را از قبل هم قوی‌تر تجربه کنید؟ در این مطلب از طوطیا نیوز توصیه‌هایی از متخصصین امور جنسی برایتان گرد آورده‌ایم که کمکتان می‌کند ارگاسم بهتری داشته باشید.

با این راهکارها رابطه جنسی خود را بسیار لذت بخش کنید !

رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین ابعاد رابطه همسران است که لازم است به آن رسیدگی شود. داشتن رابطه گرم، صمیمی، عاشقانه و لذت‌بخش برای هر دو طرف، می‌تواند تضمین‌کننده ثبات رابطه و قوی‌تر شدن پیوند عاطفی طرفین شود.اگر نمی‌توانید آن‌طور که باید از رابطه جنسی با همسرتان لذت ببرید، احساس می‌کنید سرد شده‌اید یا نیاز به تغییر نحوه عشق‌بازی با همسرتان دارید، با معرفی راه‌های افزایش لذت جنسی همراه باشید.

راه های افزایش لذت حین رابطه


اتفاقاتی که در حین رابطه جنسی می افتد و هرگونه رفتار و واکنش افراد می تواند در میزان لذت حین رابطه جنسی تاثیری مستقیم داشته باشد. به همین دلیل در این بخش درباره راه هایی که می توان با توجه کردن و آنجام آن ها لذت ناشی از رابطه جنسی و معاشقه را افزایش داد صحبت کرده ایم. راه های افزایش لذت حین رابطه جنسی عبارت اند از:

حفظ تماس چشمی حین رابطه


برقراری تماس چشمی حین رابطه جنسی می تاند لذت ناشی از سکس و هم آغوشی را دو چندان کند. ارتباط جسمی باعث ایجاد جذابیت در نگاه طرف مقابل شده و میزان لذت را افزایش می دهد. با برقراری تماس چشمی می توان متوجه شد که شریک عاطفی چقدر در حین رابطه جنسی احساس لذت و برانگیختی را تجربه می کند.

زن و مرد

تغییر پوزیشن حین رابطه جنسی


انجام رابطه جنسی در یک پوزیشن جنسی و به یک شکل می تواند باعث یکنواختی و عدم تجربه شکل های دیگری از ارتباط شود. تغییر پوزیشن حین رابطه جنسی می تواند باعث افزایش جذابیت و تنوع ارتباط حین رابطه عاشقانه شود. تغییر پوزیشن در حین رابطه جنسی همچنین باعث می شود تا افراد به شیوه هایی دست پیدا کنند که در آن ها به بیشترین میزان لذت بدن از رابطه جنسی می رسند.

تنوع در مکان حین رابطه جنسی


یکی از راه های افزایش تنوع در شیوه انجام دادن سکس تغییر مکان، برقراری رابطه جنسی است. نیازی نیست تا همیشه در یک محل مانند تخت خواب اقدام به برقراری رابطه جنسی کنید. می توانید برای افزایش لذت ناشی از ارتباط جنسی حمام کردن دو نفره را امتحان کنید و یا در محلی غیر از محیط همیشگی این کار را انجام دهید.

متمرکز بودن حین رابطه جنسی


فکر کردن به رابطه جنسی و متمرکز بودن به روی اتفاقی که در حال انجام است، می تواند باعث افزایش کیفیت رابطه جنسی شود. چرا که مغز افراد در برگیرنده مراکز کنترل لذت است، با متمرکز کردن ذهنیت حین رابطه جنسی می توان لذت بیشتری را تجربه کرد. در حالی که در حین انجام رابطه جنسی هستید، سعی کنید هر عملی را که در حال انجام است را در ذهن خود تصور کنید. با اینکار ذهن و مغز شما بیش از پیش درگیر رابطه جنسی می شود.

زن و مرد

انجام کار های مورد علاقه حین رابطه


یکی از راه های افزایش لذت در حین رابطه جنسی، انجام دادن کار هایی است که میل به آن داریم. نیازی نیست تا همیشه و در طول رابطه جنسی تمام حواسمان به طرف مقابل باشد، چرا که در این صورت از خودمان غافل شده و نمی توانیم رابطه ای را تجربه کنیم که دوست داریم. در حین رابطه جنسی با به اشتراک گذاشتن فانتزی های جنسی و کارهایی که دوست دارید با شریک عاطفی و جنسی خود، سکس را لذت بخش تر کنید.

تحریک نقاط حساس حین رابطه


برای افزایش لذت حین رابطه جنسی، نقاط حساس و تحریک آمیز پارتنر خود را شناسایی کرده و با دست یا دهان آن ها را تحریک کنید. این کار باعق برانگیختگی بیشتر پارتنر شما شده و علاقه او به انجام رابطه جنسی را نیز به شدت افزایش می دهد.

برای داشتن یک رابطه جنسی باید میزان لذت را افزایش و میزان درد را تا حد امکان کاهش داد. یکی از راه های کاهش درد بخصوص هنگام دخول استفاده از محصولات و مایعات روان کننده است. دخول بدون آماده بودن شرایط واژن خانم ها و خشکی آن می تواند بسیار دردناک و غیر قابل تحمل باشد. روان کننده ها با لیز کردن محیط واژن کار دخول را راحت تر می کنند.

رابطه جنسی و جذابیت ظاهری


به آراستگی ظاهری خود توجه کنید، چرا که یکی از ملاک های جذابیت جنسی آراستگی جنسی و بصری است. این به معنای حساس بودن و احساس بد داشتن نسبت به بدن خود نیست، بلکه به معنای رعایت نظافت شخصی و تلاش برای افزایش جذابیت بصری است. جذابیت بدن حین رابطه می تواند برانگیختگی جنسی را افزایش دهد.

زن و مرد

ارگاسم حین رابطه


با توجه به تفاوت های فیزیولوژیک میان زنان و مردان، تفاوت هایی در شیوه ارضا شدن آن ها وجو دارد. مردان به دلیل شرایط جسمی خود به نسبت زنان زودتر به انزال رسیده و ارگاسم را تجربه می کنند. اما زنان به زمان بیشتری نیاز دارند تا بتوانند ارگاسم را تجربه کنند. بنابراین لازم است تا ضمن توجه به این موضوع زمان بیشتری حین رابطه جنسی برای رسیدن به ارگاسم زنان در نظر گرفت.

لمس کردن حین رابطه جنسی


یکی از عوامل تاثیر گذار بر لذت حین رابطه جنسی، لمس و نوازش کردن یکدیگر است. در هنگام لمس کردن شریک جنسی خود حین رابطه جنسی با گفتن جملات عاشقانه بدن و ذهن او آمادگی بیشتری برای برقراری رابطه جنسی پیدا خواهد کرد. این که در حین رابطه از چه کلماتی استفاده کنیم بستگی به سبک و شیوه ای دارد که دو نفر به شکلی متقابل در مورد آن تصمیم می گیرند.

عشق بازی حین رابطه


لذت جنسی فقط به معنای برقراری یک ارتباط نزدیک و رسیدن به ارگاسم نیست. بخش مهمی از رابطه جنسی به عشق بازی یا معاشقه حین رابطه جنسی بر میگردد. افراد حین رابطه جنسی لازم است تا با کارهایی غیر از دخول و تلاش برای ارضا شدن اوج لذت را با یکدیگر تجربه کنند. کارهایی مانند بوسیدن، لمش و نوازش کردن، تحریک نقاط حساس بدن شریک جنسی می تواند تجربه بسیار خوبی از یک رابطه جنسی به ارمغان بیاورد.

عدم عجله در رابطه جنسی


یک ارتبغاط جنسی باید در کمال آرامش، احساس آسودگی و به آهستگی اتفاق بی افتد. افراد حین رابطه جنسی بیشتر باید به روی لذت بردن از زمانی باشند که کنار یکدیگرند تا صرفا تلاش برای رسیدن به انزال و ارضا شدن.عجبه و تلاش بی دلیل برای به اتمام رسشاندن رابطه جنسی به خصوص برای خانم ها چندان لذت بخش و دوست داشتنی نخواهد بود.

زن و مرد

سخن پایانی


لذت بردن از رابطه حنسی حق هر انسانی است. بدون شک استفاده از راه‌های افزایش لذت جنسی که در بالا معرفی شدند، کمک زیادی به بهود رابطه شما و پارتنرتان می‌کنند؛ اما اگر بازهم حس می‌کنید مشکل دارید، مراجعه به یک دکتر خوب حتماً مشکل‌تان را حل خواهد کرد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب