به این دلایل زنان نمی توانند شروع کننده رابطه جنسی باشند!

انتشار 24 اسفند 1402
مطالعه 3 دقیقه

باور عموم بر این پایه است که مردان باید در رابطه جنسی پیشقدم شوند. این باور غلط است زیرا درخواست رابطه جنسی از طرف زن نیز باید صورت بگیرد.در این مقاله از طوطیا نیوز دلایلی که باعث میشود خانم ها درخواست رابطه جنسی نکنند بررسی می شود. با ما همراه باشید.

به این دلایل زنان نمی توانند شروع کننده رابطه جنسی باشند!

موضوع شروع رابطه ی جنسی و اینکه چه شخصی شروع کننده باشد. برای برخی افراد چالش برانگی است. علاوه بر اینکه رابطه ی جنسی چطور می تواند شروع شود. سوال مهمی برای هر دوطرف هست که بهتر است. مرد شروع کننده باشد یا زن؟ بسیاری از آقایان نیز تمایل دارند رن شروع کننده باشد. چرا که برای آنها موضوعی لذت بخش خواهد بود.

دلایل عدم درخواست رابطه جنسی از طرف زن


هنگام که شما در یک رابطه زناشویی هستید رابطه جنسی و نحوه درخواست آن اهمیت زیادی پیدا می کند. شما به عنوان یک پارتنر متعهد باید با روش های صحیح درخواست رابطه جنسی آشنا باشید. از آنجایی که بسیاری از افراد درخواست رابطه جنسی را وظیفه مرد می دانند نقش خانم ها در این درخواست کمرنگ شده است. فکر می کنید که دلایل پیشقدم نشدن زنان و عدم درخواست رابطه جنسی از طرف زن چیست؟

احساس شرم و خجالت


یک باور اشتباه این است که زن‌ها باید نیازهای جنسی خود را سرکوب کنند. این باور معتقد است رابطه جنسی تنها باید از طرف آقایان شروع بشود و حتی لذت بردن زن نیز اهمیت چندانی ندارد. چنین تصوری باعث شده تا بسیاری از خانم‌ها از بیان نیازهای جنسی خود احساس خجالت کنند. بی‌توجهی به نیازهای جنسی به‌خصوص در زنان می‌تواند باعث بروز مشکلات روحی بسیاری شود و حتی کیفیت رابطه شما و همسرتان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین خاطر بهتر است با این باور اشتباه مبارزه کنید و بدون احساس خجالت یا سرکوب کردن خود راجع به نیازهایتان با همسرتان صحبت کنید.

زن خجالتی

نارضایتی از ظاهر


در سال‌های اخیر توجه بسیاری روی اندام و زیبایی ظاهری خانم‌ها شده است. این موضوع باعث می‌شود بعضی از خانم‌ها احساس کنند بدن آن‌ها به حد کافی جذاب نیست و به همین خاطر از اینکه بخواهند وارد رابطه جنسی شوند نگران و مضطرب باشند.

نگرانی از رد شدن درخواست


گاهی اوقات خانم‌ها نگران این هستند که درخواست آن‌ها برای برقراری رابطه جنسی از طرف همسرشان رد شود. به همین خاطر برای اجتناب از چنین چیزی سعی می‌کنند تا به‌طورکلی درخواست خود را مطرح نکنند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیان این درخواست از طرف شما می‌تواند تا حد زیادی باعث خوشحالی و بالا رفتن اعتمادبه‌نفس همسرتان باشد.

مشکلات عاطفی


نیازهای جنسی در زنان رابطه بسیار پیچیده‌ای با شرایط روحی آن‌ها دارد. به همین خاطر مشکلات عاطفی و دلگیری‌هایی که در یک رابطه وجود دارد تا حد زیادی می‌تواند باعث شود که آن‌ها تمایلی به برقراری رابطه جنسی با همسرشان نداشته باشند.

زن و شوهر

سردمزاجی


بی‌میلی نسبت به رابطه جنسی یکی از دلایلی است که باعث می‌شود زنان برای برقراری رابطه جنسی پیش‌قدم نشوند. سردمزاجی می‌تواند دلایل بسیاری مثل مشکلات هورمونی یا حتی اختلاف در رابطه عاطفی داشته باشد. بدون در نظر گرفتن اینکه چه دلیلی باعث سردمزاجی می‌شود به‌طور‌کلی باید گفت بی‌میلی به برقراری رابطه جنسی می‌تواند مشکلات بسیاری را در رابطه میان شما و همسرتان ایجاد کند و بهتر است برای درمان این موضوع از یک مشاور کمک بگیرید.

عدم درخواست رابطه از طرف زن به دلیل نارضایتی جنسی


گاهی زنان درخواست س-ک-س نمی‌کنند چرا که ناراضی هستند. وقتی رابطه به حد کافی رضایت‌بخش نباشد، طبیعی است که درخواست یا تمایلی هم برای آن وجود نداشته باشد. در این شرایط بهترین راهکار این است که راجع به خواسته‌های جنسی‌تان با طرف مقابل صحبت کنید و برای از بین بردن مشکلات جنسی در رابطه‌تان تلاش کنید.

سخن پایانی


رابطه جنسی چیزی فراتر از کلام و عمل است و با روح و جسم شما در ارتباط است. با بیان خواسته خود متوجه خواهید شد آنقدر ها هم که فکر می کردید سخت نیست. تنها باید نحوه درخواست رابطه جنسی از طرف زن را بدانید. در نهایت اگر انجام این کار را برای خود سخت می دانید می توانید آن را به صورت غیر مستقیم بازگو کنید. درخواست رابطه جنسی از طرف زن هیچ مشکلی نخواهد داشت.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب