بهترین روش پیشقدم شدن زن در رابطه جنسی

انتشار 24 اسفند 1402
مطالعه 2 دقیقه

با انجام راهکارهای ارائه شده در این مطلب از طوطیا نیوز، می‌توانید از شوهر درخواست رابطه جنسی داشته باشید و احساس پشیمانی را تجربه نکنید. با ما همراه باشید.

بهترین روش پیشقدم شدن زن در رابطه جنسی

درخواست رابطه از طرف زن از آن موضوعاتی است که نظرات متفاوت زیادی راجع به آن وجود دارد. بعضی از خانم‌ها به دلیل شرم یا باورهای اشتباه سعی می‌کنند هرگز برای رابطه پیش‌قدم نباشند. اما نیاز جنسی در زنان هم درست به اندازه مردان وجود دارد و دلیلی برای سرکوب آن نیست. حتی این درخواست از طرف زن باعث خوشحالی شریک جنسی شما می‌شود. با این درخواست نشان می‌دهید که به برقراری رابطه جنسی با او تمایل دارید. در ادامه بیشتر با نحوه بیان این درخواست آشنا خواهید شد.

چگونه از شوهر خود رابطه جنسی بخواهیم؟


به‌طورکلی رابطه جنسی یک ارتباط دوطرفه است. این یعنی هر دو طرف باید برای آن تمایل نشان دهند.در ادامه می خواهیم به راه های پیشقدم شدن بپردازیم. با به کار بردن این روش ها رابطه عاطفی و جنسی خود را همواره گرم و پر احساس نگه دارید:

خجالت را کنار بگذارید


اصلی‌ترین دلیلی که خانم‌ها را از بیان نیازهای جنسی منصرف می‌کند احساس خجالت است. هرچقدر هم که این موضوع برایتان خجالت‌آور باشد، بهتر است به نحوی درباره آن شروع به صحبت کنید. پس از مدتی متوجه می‌شوید که چقدر این کار روی کیفیت رابطه جنسی و حتی ارتباط عاطفی‌تان تأثیر گذاشته است.

یک شام شاعرانه با نور شمع!


بله درست شنیده اید! چه چیزی شاعرانه تر از یک شام رومانتیک همراه با نور شمع و موسیقی ملایم است؟ این همچنین یک راه عالی برای دل جویی کردن از همسر است. پس همین حالا دست به کار شوید و مطمئن باشید که به اندازه کافی برای همسرتان جذاب هستید.

زن و مرد

اعتماد به نفس داشته باشید


شما یک زن هستید و صرف نظر از ظاهر و اندام خود قابل ستایش و دوست داشته شدن می باشید. این را به یاد داشته باشید که شما بهترین همسر دنیا برای پارتنر خود می باشید. پس اعتماد به نفس داشته باشید از درخواست رابطه جنسی از طرف زن نترسید. تنها کاری که باید بکنید این است که درخواست خود را در یک موقعیت مناسب مطرح کنید.

زبان عشق همسر خود را بشناسید


هر فردی زبان عشق مخصوص به خود را دارد. زبان عشق شریک زندگی شما چیست؟ فکر می کنید که با چه جملاتی احساساتی تر می شود؟ به یاد داشته باشید که کلمات و جملات همیشه معجزه می کنند. مسلما تفاوت زیادی میان یک درخواست عاشقانه با درخواست از روی اجبار وجود دارد. این موضوع نشان می دهد که شما چقدر برای پارتنر خود اهمیت قائل هستید.. درخواست رابطه جنسی از طرف زن به مرد احساس قدرت می دهد گاهی

از ویژگی های مثبت او تعریف کنید


آیا کسی را می شناسید که از مورد تمجید و تحسین شدن بیزار باشد؟ این یک راه عالی برای موقعیت هایی است که می خواهید درخواست رابطه جنسی کنید. می توانید از ویژگی های مثبت او در رابطه جنسی تعریف و تمجید کنید. این امر موجب می شود تا وی علاقه بیشتری نسبت به رابطه جنسی نشان دهد.. درخواست رابطه جنسی از طرف زن استحکام رابطه را نیز در بر دارد

سخن پایانی


مهم است که به بحث در مورد رابطه جنسی و رضایت جنسی با احترام، درک و در نظر گرفتن خواست و مرزهای طرف مقابل نزدیک شوید. درخواست رابطه جنسی از همسر، همیشه باید با رضایت و احترام انجام شود. رضایت یک توافق مستمر و مشتاقانه بین همه طرفین درگیر در یک فعالیت جنسی است.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب