دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / آرایشگاه /

بهترین مارک کرم‌ دور چشم برای درمان سیاهی پلک و زیر چشم کدام است؟

شنبه، 19 اسفند 1402
گنجاندن کرم دور چشم در برنامه روزانه مراقبت از پوست شما می تواند چین و چروک دور چشم و همچنین تیرگی آن را برطرف کند. در این مطلب از طوطیا نیوز بهترین کرم های دور چشم معرفی می شود.

تیرگی دور چشم به دلایل مختلفی از جمله کمبود ویتامین، کم‌خوابی، کم‌خونی و خستگی مفرط ایجاد می‌شود.کم کاری تیروئید، کشیدن سیگار، مصرف بی‌رویه الکل و حتی گاهی اوقات شرایط آب و هوایی و حساسیت نیز از دلایل مهم تیرگی دور چشم هستند. برخی از افراد هم ممکن است به صورت ژنتیکی دور چشمشان کبود باشد. اما نگران نباشید اگر دچار چنین علائمی هستید راه حل‌های مختلفی جهت برطرف کردنش وجود دارد.

تمام این عوامل در کنار بالا رفتن سن باعث از بین رفتن چربی و کلاژن محیط اطراف چشم شما می‌گردد. کرم دور چشم به کاهش پف و تیرگی دور چشم، تامین رطوبت و آبرسانی، بازسازی، جوانسازی و شفافیت آن کمک فراوانی می‌کند.

کرم‌ دور چشم برای درمان تیرگی چه بخریم؟


کرم‌های مناسب برای رفع تیرگی دور چشم باید حاوی موادی از قبیل انواع ویتامین‌ها، کافئین یا رتینول باشند. علاوه بر این عبارت « LIGHT-REFLECTING » هم نشانه تاثیرگذاری کرم روی سیاهی دور چشم است. فراموش نکنید پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است، پس حتماً محصول مورد نظر خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید و از کیفیت و اصل بودن آن مطمئن شوید.

کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره حاوی موادی است که سبب افزایش میزان کلاژن و الاستین، آبرسانی به پوست اطراف چشم و شفافیت آن می‌شود. این کرم با ترکیب بسیار سبک خود سیاهی دور چشم را از بین می‌برد.

کرم دور چشم پریم

کرم دور چشم پریم دارای خاصیت لیفتینگ و از بین برنده سیاهی و تیرگی دور چشم است و سبب شفافیت پوست اطراف چشم می‌شود.

کرم دور چشم لانکوم

کرم دور چشم لانکوم حاوی عصاره گندم، برای محافظت از پوست حساس دور چشم و سرشار از ویتامین‌های مغذی است. این کرم با ترکیبی ژل مانند و با استفاده از فرمولاسیون پیشرفته موجب از بین رفتن هاله‌های تیره اطراف چشم و جوانسازی و شادابی آن می‌شود. لانکوم همواره از محبوب‌ترین و مورد اعتمادترین برندهای آرایشی در بین مشتریان بوده است.

کرم دور چشم بایومارین

کرم دور چشم بایومارین حاوی کلاژن است که کمک شایانی به بازسازی بافت پوست اطراف چشم شما می‌کند. این کرم با فرمولاسیون خاص دریایی خود باعث بهبود تیرگی و کاهش خطوط و چروک‌های اطراف چشم شما می‌شود. همچنین این محصول رطوبت ناحیه اطراف چشم شما را تأمین می‌کند و سبب کاهش افتادگی پلک‌های شما می‌گردد. کرم دور چشم بایومارین به دلیل تأثیر و عملکرد مناسب خود باعث رضایت مشتریان این محصول شده است.

کرم دور چشم مای

کرم دور چشم مای دارای مواد مغذی جنستین و عصاره دریایی و ویتامین E است. این کرم مناسب انواع مختلف پوست و افراد بالای 35 سال است و باعث کاهش تیرگی دور چشم، ترمیم بافت دور چشم و جلوگیری از پیری زودرس آن می‌شود.

کرم دور چشم کدلی

کرم دور چشم کدلی (CAUDALIE) یک کرم بسیار قوی است که سبب افزایش تولید اسید هیالورونیک توسط سلول های پوست می‌گردد و ظاهری شاداب و شفاف به پوست اطراف چشم می‌بخشد.

کرم دور چشم پرودرما

کرم دور چشم پرودرما با استفاده از ترکیبات و فرمولاسیون نوین خود سبب جوانسازی، بازسازی و ترمیم پوست دور چشم شما شده و خاصیت تقویت کنندگی، روشن کنندگی و ضد چروک دارد.

کرم دور چشم لورآل

کرم دور چشم لورآل انتخاب مناسبی برای از بین بردن تیرگی اطراف چشم و جوانسازی پوست اطراف آن است. این برند همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود بوده و با فرمولاسیون خاص محصولاتش، کیفیت و اثربخشی آنها را تضمین نموده است. کرم دور چشم لورآل باعث خنکی و آرامش دور چشم نیز می‌شود.



عکس دامادی رضا اسدی، بازیکن تیم سپاهان، و همسرش/نگاه های عاشقانه اسدی به همسرش
(تصاویر) 6 تا از خیره کننده ترین حلقه های ازدواج مشهور جهان که نظیرش را هرگز ندیده اید/ از پریسلی تا ملکه زیبای موناکو
(تصاویر) 12 تا از باورنکردنی ترین مراسم کشورهای مختلف جهان که بسیار پرطرفدارن/ نظرتون درباره مراسم پرتاب گوجه چیه؟😄
(عکس) کافه گردی پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب"، و پریناز ایزدیار/ چه کافه دلباز و سرسبزی هم هست
(ویدئو) خاطرات شنیدنی عادل فردوسی پور از برنامه 90 و سیروان خسروی/ سیروان کیه دیگه؟!/ با حضور محمدبحرانی (صداپیشه جناب خان)
(تصاویر) 16 حیوان خارق العاده با دو سر که تا بحال ندیده اید/مار دوسر دیده بودیم ولی گنجشک !
(ویدیو) سوال عجیب مهران مدیری از جواد رضویان در برنامه دورهمی و پاسخ هوشمندانه رضویان/ تا حلا شده بخوای خفه م کنی/ مهره مار که میگن ایشون داره😂
تصاویر نوستالژیک از پژمان جمشیدی و کبریت های دهه شصتی/من از کبریت های خاموش بعد از جنگ آمدم
(عکس) نگاهی بر مانتوی شیک و خیره کننده ی هدی زین العابدین، ماهی سریال "در انتهای شب"، با گلدوزی های سنتی
گزارش تصویری علی ضیا از دورهمی پرانرژی چهره های شاخص سینما و تلویزیون / وقتی آقای واحدی و آقای قناد مجلسو دست میگیرن، کودک درون همه فعال میشه🤣
(ویدیو) عاشقانه فوق جذاب و دهه 60 الیکا عبدالرزاق و پوریا پورسرخ در میانه جنگ و موشک باران/ خودم که عاشق مقنعه سر کردن الیکا شدم😂
(تصاویر) آیا میدانید کدام گیاهان برایتان خوش شانسی میاورند!/ 9 گیاه آپارتمانی که خوش یمن هسنتد را شناسید... | شما درخت پول تو خونتون دارید؟
(ویدئو) 11 تا از عجیب ترین توالت های جهان
(عکس) اولین تصویر منتشر شده از دسته گل عروسی شیک و جذاب همسر باسلیقه سپند امیر سلیمانی"مونا کرمی" / چقدر رنگ ملیح و زیبایی داره
(تصاویر) نگاهی به استایل مردانه و ساده حرص درارترین مرد این روزها/ پارسا پیروزفر، ثابت کرد هرچی مسن تر جذابتر !
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی