چرا زنان بعد از رابطه جنسی زیباتر می شوند ؟!

انتشار 12 اسفند 1402
مطالعه 2 دقیقه

در این مطلب از طوطیا نیوز قصد داریم درباره تاثیر رابطه جنسی بر زیبایی زنان بپردازیم. با ما همراه باشید.

چرا زنان بعد از رابطه جنسی زیباتر می شوند ؟!

شاید برای شما جالب باشد که تاثیر رابطه جنسی را بر زیبایی بدانید. شاید هم برای برخی از افراد رابطه این دو کمی عجیب به نظر برسد! خوب است بدانید که این تاثیر کاملا اثبات شده وغیرقابل کتمان است.

تأثیر رابطه جنسی بر زیبایی زنان


  • رابطه جنسی، خانم ها را زیبا تر می کند. هنگام رابطه جنسی میزان استروژن (هورمن زنانگی) در خانم ها دو برابر می شود این افزایش باعث می شود آنها موهایی براق تر و پوست نرم تری داشته باشند. به گفته پاتی بریتون متخصص امور جنسی: «استروژن سرچشمهِ جوانی در خانم هاست»

  • عمل جنسی باعث ترشح هورمون سراتونین و DHEA می شود که دوای افسردگی است. هورمون های فوق تنظیم کننده حس روحی و روانی هستند. شادابی بعد از آمیزش، تاثیر مستقیمی در پوست صورت زنان خواهد داشت.

  • برانگیخته شدن حس جنسی مصادف با افزایش 25 درصدی سایز پستان خانم ها خواهد بود.

  • رابطه جنسی داشتن یک یا دو بار در هفته باعث افزایش نوعی پادتن دفاعی در خون می شود و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. در نتیجه احتمال اینکه شما سرما بخورید کم می شود. رابطه جنسی همچنین فشار خون را پایین می آورد و باعث می شود از فشار روحی کمتری برخوردار باشید

  • میزان اسپرم خروجی از بدن آقایان به طور متوسط پانزده کالری دارد و پروتئین آن به اندازه پروتئین سفیده ی تخم مرغ است. اسپرم حاوی ویتامین C، کلسیوم، منیزیم، پتاسیم، ویتامین B-12، و زینک (روی) می باشد. اسپرم مردان در روابط زناشویی مبتنی بر اعتماد و تعهد و بدون استفاده از کاندوم، می تواند ماده مفیدی برای سلامتی و زیبایی زنان باشد.

  • مانند هر فعالیت فیزیکی دیگر، رابطه‌ جنسی هم گردش خون شما را بهبود می‌بخشد. این کار میزان اکسیژن در پوست و اندام‌های دیگر را افزایش داده و همین افزایش عاملی است که رنگ چهره‌ شما را روشن‌تر نموده و به آن درخشش می بخشد.

  • استرس، بزرگترین معضل خرابی پوست است. فردی که رابطه جنسی منظمی دارد، به احتمال زیاد شریک روحی داشته و مورد محبت قرار می گیرد. همین عوامل می توانند، استرس و ناراحتی های روحی فرد را کاهش دهند. پس رابطه جنسی از این راه نیز می تواند بر زیبایی و همچنین اعصاب شما تاثیر مثبت بگذارد.

  • رابطه جنسی باعث آزاد شدن پادتنی به نام ایمونوگلوبین آ در بدن می شود که می تواند با جوش های موجود در پوست از قبیل پوست های سرسفید، پسوریازیس، آکنه و اگزما مقابله خواهد کرد.

زن و مرد

سخن پایانی


داشتن یک رابطه جنسی منظم و مداوم باعث می شود که شما نگاهی متفاوت تری به مسائل پیرامون خود داشته باشید. شاید این موضوع را که رابطه جنسی یکی از مهم ترین عوامل برای افزایش زیبایی شما می باشد باعث شگفت شما شده باشد اما از نظر علمی کاملا موثق است.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب