دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(عکس) پدر خوشتیپ و مهربان پژمان بازغی در دورهمی با علی دایی

دوشنبه، 12 شهریور 1403
طوطیا نیوز: پژمان بازغی با سریال آژانس دوستی در ذهن ها جاودانه شده است. تصویری جالب از پژمان بازغی به همراه علی دایی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش طوطیا نیوز، ژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانوادهٔ 5 نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب 1357 ایران به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی‌گردند.

بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت 2 سال به ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعهٔ گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شدگم‌گشته یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی رامبد جوان است که در سال 1380 در ماه رمضان از شبکه سه پخش شد. بازیگران این مجموعه آتیلا پسیانی، فرامرز صدیقی، آتنه فقیه‌نصیری، پژمان بازغی، حدیث فولادوند، صالح میرزاآقایی، زهره حمیدی، صدیقه کیانفر و بیوک میرزایی هستند.در ادامه تصویری جالبی که از پژمان بازغی به همراه علی دایی در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده بفرمایید.



جمله تاسف‌بار سردار آزمون؛ "خداحافظ دختر خوشگلم! همیشه به یادت میمونم"/ سردار آزمون به سوگ نشست
(ویدیو) روش خلاقانه‌ی علی ضیا، مجری سابق صدا و سیما، برای گله‌گزاری از بانویی که دوستش دارد/ آخه گله گزاری اینقدر لطیف و مهربون دیده بودین؟
(ویدیو) اتفاق بسیار غافلگیرانه‌ در وسط برنامه‌ی تلویزیونی/ کلا با دیدن این ویدیو همه متوجه میشیم که از احسان علیخانی هیچ چیز بعید نیست
(تصاویر)ترسناک ترین سرسره آبی جهان که از بین کوسه های گوشت خوار می گذرد کجاست؟
(تصاویر) تنها جزیره ایرانی دریای خزر که یک نفر در آن زندگی می کند!
(ویدیو) سیلی خوردن رضا عطاران از احمد پورمخبر
(ویدئو) خاطره جالب امیر جعفری درباره اولین حضورش جلو دوربین و لو دادن اولین دستمزدش
(ویدئو) باورنکردنی ترین حیوانات هیبریدی که وجودشان بشدت در جهان نایاب است!/ ازتولید مثل خوک و سگ تا بز و گوسفند
(ویدئو) حشره ای که شهرت مرد عنکبوتی را زیر سوال برد!/ کپی برداری ناقص از عنکبوتی نادر برای طراحی لباس این ابر قهرمان خیالی!
(عکس) متن تلخی که حمید گودرزی به مناسبت چهلم مادرش منتشر کرد 🖤