(ویدئو) کودکتان تغذیه های سالم را نمیخورد؟!/ با این دستور پخت سالم ترین، جذاب ترین و همچنین سریعترین تغذیه را برای کودک خود درست کنید!

انتشار 17 مهر 1403

طوطیا نیوز: خوردن تغذیه بچه های مدرسه ای امروزه یکی از چالش های مادران است. همچنین خوردن هله هوله و خوردنی های کارخانه ای اصلا برای سلامت کودک مناسب نیست، بنابر این تغذیه ای را برایش درست کنید که هم سالم باشد و هم برای کودک جذاب باشد.

(ویدئو) کودکتان تغذیه های سالم را نمیخورد؟!/ با این دستور پخت سالم ترین، جذاب ترین و همچنین سریعترین تغذیه را برای کودک خود درست کنید!

به گزارش طوطیا نیوز، برای تهیه این پاستای سبزیجات سالم و ساده فقط کافی است که مقداری پاستای فتوچینی(ماکارونی روبانی) را بهمراه سبزیجات آماده کنید. در ادامه مواد لازم و دستور پخت این غذای خوشمزه را مشاهده کنید.

مواد لازم:

  • ماکارونی مخصوص فتوچینی(یا هر نوع که دوست دارید) دو حلقه

  • هویج یک عدد کوچک

  • کلم بروکلی 5 تکه کوچک

  • رب گوجه یک قاشق چای خوری

  • ادویه های دلخواه بهمراه نمک

دستور پخت:

ابتدا فتوچینی را در آب جوش گذاشته و اجازه دهید 12 دقیقه در آب بپزد؛ سپس هویج هارا به حالتی که علاقه دارید برش داده و بر روی روغن بهمراه رب سرخ کرده و تفت دهید، بعد از مقداری پخته شدن هویج نوبت به اضافه کردن بروکلی میرسد، کلم های بروکلی را داخل ماهیتابه ریخته و تفت میدهیم. در انتها نوبت به اضافه کردن مواد به یکیدیگر است و غذای شما آماده است. برای پخته شدن بیشتر سبزیجات پس از اضافه کردن فتوچینی میتوانید نصف یک استکان آب درون ظرف ریخته و به مدت 5 دقیقه اجازه دهید بجوشد و سپس غذای سالم و ساده اما مقوی و خوشمزه شما برای ک.دکتان آماده است.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید