دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدئو) سکانس تکرار نشدنی و شوخی جنجالی حامد آهنگی با مصدومیت بیرانوند وسط زمین فوتبال /فقط اونجا که میگه دو سوم دماغت توی مجیده😂😂

سه شنبه، 13 شهریور 1403
طوطیا نیوز: علیرضا بیرانوند با حضور در برنامه شب آهنگی و بیان سختی های شکستگی دماغش با شوخی بامزه حامد آهنگی مواجه شد. در ادامه ویدئویی از این سکانس بسیار خنده دار را مشاهده می کنید.

به گزارش طوطیا نیوز،به گزارش طوطیا نیوز، علیرضا بیرانوند در تاریخ 30 شهریور ماه، سال 1371 در خرم آباد متولد شد. او در خانواده‌ای فقیر و پر‌جمعیت چشم به دنیا گشود. علیرضا فرزند اول خانواده بوده و دارای چهار خواهر و یک برادر است. نام خواهرانش به ترتیب سرور، آرزو، سهیلا، نگین و تنها برادرش محمدرضا نام دارد. اصالت دروازه‌بان 194 سانتی‌متری کشورمان به روستای پشته جزایری در خرم آباد بر‌می‌گردد. خانواده او در اصل عشایر بوده و به دلیل مشکلات مالی، علیرضا از همان بچگی به مشغول به کار شده است.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند، در تیم تراکتور تبریز بازی می کند. ویدیویی که میبینید قسمتی از ویژه برنامه عید برنامه شب آهنگیست. در این بخش علیرضا بیرانوند مهمان حامد آهنگی بود.



(عکس) ظرف باستانی شگفت‌ انگیز در گنجینه وایکینگ‌ ها در موزه ملی اسکاتلند که متعلق به شاهنشاهی ساسانی است
راز پرپشت شدن مژه / چگونه مژه‌های خود را زیباتر و پرپشت تر کنیم؟
استوری غم‌انگیز آوا، دختر حسن جوهرچی، برای علی انصاریان
(ویدیو) یادی کنیم از لباس و گریم بسیار عجیب نعیمه نظام‌دوست در پشت صحنه‌ی کلبه‌ی عمو پورنگ/ چه خانم حنایی هم شده؟ خیلی بهش میاد مگه نه!
(ویدیو) اعتراف جنجالی سیدجواد هاشمی در برنامه علی ضیا: به پزشکیان رأی دادم تا آن یکی نشود