دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) صحبت های صادقانه بهاره رهنما:به خاک بابام، به جون مادرم قسم من هیچ نقشی تو این حواشی ندارم!من فقط روراستم و هیجانی

سه شنبه، 13 شهریور 1403
طوطیا نیوز: بهاره رهنما در مصاحبه ای با خبرنگار برنا در رابطه با حواشی ایجاد شده برای خودش شفاف سازی کرد. این ویدئو را تا آخر تماشا کنید.

به گزارش طوطیا نیوز، بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پروین قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد که البته این ازدواج هم به طلاق ختم شد.

بهاره رهنما درباره حاشیه هایش به خبرگزاری برنا می گوید: حواشی که برای من ایجاد شده به علت این است که زلال، روراست و پرشور و هیجانم. اشتباهی که تا چندین سال پیش داشتم این بود که فکر می‌کردم همه فالوورهای من دوستانم هستند اما بعد متوجه شدم آن‌ها فقط بیننده اند‌او می گوید: زمانی که به کسی آسیبی نزدیم اجازه داریم کاری که حالمان را خوب می‌کند انجام بدهیم. به خاک پدرم و جان مادرم قسم در هیچ یک از حواشی که برایم ایجاد شده نقشی نداشته‌ام. خیلی اوقات از حرف‌های من سواستفاده‌های عجیبی شد و واقعا مظلوم‌ واقع شدم. این‌که آدمی من را دوست دارد یا نه برایم اهمیتی ندارد.



(عکس) ظرف باستانی شگفت‌ انگیز در گنجینه وایکینگ‌ ها در موزه ملی اسکاتلند که متعلق به شاهنشاهی ساسانی است
راز پرپشت شدن مژه / چگونه مژه‌های خود را زیباتر و پرپشت تر کنیم؟
استوری غم‌انگیز آوا، دختر حسن جوهرچی، برای علی انصاریان
(ویدیو) یادی کنیم از لباس و گریم بسیار عجیب نعیمه نظام‌دوست در پشت صحنه‌ی کلبه‌ی عمو پورنگ/ چه خانم حنایی هم شده؟ خیلی بهش میاد مگه نه!
(ویدیو) اعتراف جنجالی سیدجواد هاشمی در برنامه علی ضیا: به پزشکیان رأی دادم تا آن یکی نشود