دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی /

اگه میخوای پر انرژی تر و خوشحالتر باشی فقط کافیه این ویدیو رو ببینی!/ اثرات مفید حذف پرمصرف ترین ماده سمی خوراکی در جهان در دوهفته!

سه شنبه، 20 شهریور 1403
طوطیا نیوز: امروزه قند و شکر و جدیدا قند های مصنوعی یک عضو بسیار موثر در هرم غذایی ما شده است؛ به گونه ای که اگر قند نباشد ما در خیلی از وعده های غذایی مان لنگ هستیم!

به گزارش طوطیا نیوز، با افزایش مصرف شکر افزوده در اواخر قرن بیستم، محققان اقدام به بررسی اثرات رژیم غذایی غنی از شکر افزوده (به ویژه شکر تصفیه شده) بر روی سلامتی و تندرستی انسان نمودند. مصرف بیش از اندازهٔ شکر افزودنی، می‌تواند چاقی، دیابت، بیماری قلبی-عروقی، سرطان و پوسیدگی دندان را به همراه داشته باشد سازمان جهانی بهداشت در سال 2015 میلادی، توصیه مؤکدی مبنی بر کاهش مصرف شکرهای افزوده برای بزرگسالان و کودکان به میزان کمتر از 10٪ از کل انرژی دریافتی داشته‌است. این سازمان همچنین مشوق کاهش آن به کمتر از 5٪ می‌باشد.

در هنگامی که شما مصرف قند های مصنوعی و شکر های تصفیه شده را از هرم غذایی خود حذف کنید در ابتدا احساسات ناخوشایندی به شما دست میدهد، شما ممکن است ناراحت و افسرده تر بنظر برسید. اما! پس از دو هفته خواب راحتی خواهید داشت، تحمل شما در برابر گرسنگی بیشتر خواهد شد، اضطراب و استرس کمتر و آرامش بیشتری خواهید داشت. همچنین اثرات پوستی آن از جمله شفاف تر شدن و صاف تر شدن پوست را تجربه خواهید کرد. بدن شما پر انرژی تر خواهد شد زیرا با حذف شکر و قند از زندگیتان باعص شده اید تا بدن شما برای تامین انرژی از چربی های بدنتان بهره ببرد.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂