راز نابودی جرم و کثیفی دمپایی پلاستیکی!

انتشار 15 مهر 1403
مطالعه 1 دقیقه

طوطیا نیوز:همان طور که می دانید دمپایی های پلاستیکی نسبت به دمپایی های چرمی و پارچه ای باکتری و میکروب بیشتری را به خود جذب می کنند. از همین رو نیاز است تا با از بین بردن آن ها تمیزی را به پای خود هدیه دهیم.

راز نابودی جرم و کثیفی دمپایی پلاستیکی!

به گزارش طوطیا نیوز،در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون از بین بردن جرم دمپایی و تمیز کردن دمپایی مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. شما هم اگر می خواهید دمپایی سرویس بهداشتی خود را مثل روز اول نو کنید با ما همراه باشید.

چگونه دمپایی پلاستیکی را تمیز کنیم؟

دمپایی پلاستیکی عموما برای سرویس حمام و دستشویی مورداستفاده قرار می گیرد. حال آنکه برخی از نمونه های این محصول که طراحی و ساختار آن فانتزی دنبال شده است برای ساحل کنار دریا و باغ هم به کار گرفته می شود. از آنجایی که دمپایی ها به شدت در معرض مواجه با باکتری های گروهی و باکتری های عاشق آب هستند.

از همین رو سرعت جذب این باکتری ها نیز بسیار بالا است. پس نیاز است به دنبال راهکاری باشیم که به تمیز کردن آن ها کمک کند و مانع از تماس این باکتری ها با پوست پایمان شوید.

روش صحیح از بین بردن باکتری های دمپایی

همان طور که می دانید دمپایی های پلاستیکی نسبت به دمپایی های چرمی و پارچه ای باکتری و میکروب بیشتری را به خود جذب می کنند. از همین رو نیاز است تا با از بین بردن آن ها تمیزی را به پای خود هدیه دهیم.

شستن دمپایی پلاستیکی با جوش شیرین

یکی از ساده ترین راه کارها و کم ضرر ترین شیوه های تمیز کردن دمپایی پلاستیکی شما استفاده از جوش شیرین است. ماده ای که به سادگی در تمام خانه ها یافت می شود و علاوه بر تمیز کردن لک ها سبب از بین بردن باکتری های موذی هم می شود. پودر جوش شیرین برای از بین بردن بوی بد دمپایی بسیار ایده ال است. کافی است مقداری جوش شیرین و آب را در کاسه ای ترکیب کنید تا خمیر نرمی به دست بیاید.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب