(ویدئو) اگر از ایرپاد استفاده میکنید دیدن این ویدئو برای شما ضروری است!/ اثرات مخرب ایر پاد بر روی گوش شما که خودتان نمیدانستید!

انتشار 19 مهر 1403

طوطیا نیوز: امروزه استفاده از ایرپاد بخاطر راحتی کار و شکیل تر بودن آنها نسبت به هدفون ها شایع تر است. اما اغلب افرادی که از این وسیله استفاده میکنند از آسیب هایی که به گوش هایشان میرسد بی خبر اند. در ادامه همراه باشید.

(ویدئو) اگر از ایرپاد استفاده میکنید دیدن این ویدئو برای شما ضروری است!/ اثرات مخرب ایر پاد بر روی گوش شما که خودتان نمیدانستید!

به گزارش طوطیا نیوز، ایرپادها هدفون‌های بلوتوثی و بی سیمی هستند که توسط شرکت نام آشنا و بزرگ اپل توسعه داده شده‌اند. اولین ایرپاد در سال 2016 در کنار ایفون 7 معرفی شد و در دو سال بعد این محصول توانست عنوان پرفروش‌ترین لوازم جانبی اپل را بدست بیاورد. ایرپادها در واقع هندزفری هستند و به جای این که مثل قبل با سیم به گوشی متصل شوند برای این اتصال از بلوتوث استفاده می‌کنند. این محصولات از آنجایی که از منبع تغذیه باتری بهره می‌برند نیاز به شارژ خواهند داشت. شما با ایرپادها می‌توانید موزیک مورد علاقه‌‌‌ی خود را گوش دهید یا با دوست خود مکالمه داشته باشید. این محصولات روز به روز محبوب‌تر از قبل می‌شوند و شرکت‌های بسیار متنوعی نیز در حال حاضر هدفون‌های تمام بی سیم تولید می‌کنند. با طوطیا نیوز همراه باشید.

عده ای در هنگام استفاده از این تکنولوژی صدای آنرا تا انتها بالا برده و یا بیش از محدوده مجاز موسیقی گوش میدهند. این در حالی است که نمیدانند چه اتفاق بدی در آینده منتظر آنهاست؛ با گوش دادن به صدای زیاد در ایرپادها مو های شنوایی شما در بخش حلزونی گوش به مرور شکسته شده شده و میمیرند، از آنجا که این سلول ها جایگزین نمیشود بعد ها در آینده در شنیدن صداها به مشکل برخواهید خورد. برای جلوگیری از این کار از دستور العمل های سلامت مطلع شده و آگاه باشید.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب