از کجا بفهمم که زنم در رابطه جنسی واقعا ارضا شده است؟!

انتشار 24 اسفند 1402
مطالعه 1 دقیقه

به‌طور کلی برخی تغییرات را همه خانم‌ها موقع ارگاسم تجربه می‌کنند که مهم‌ترین آنها، ایجاد انقباضات در عضلات کف لگن و رحم، افزایش ضربان قلب و حالت فروکش جنسی است . در ادامه این مطلب از طوطیا نیوز بیشتر درباره علائم ارضا شدن زنان بحث می کنیم.

از کجا بفهمم که زنم در رابطه جنسی واقعا ارضا شده است؟!

ارگاسم یا ارضا به معنای اوج تحریک و هیجان جنسی است. در حقیقت ارگاسم یا ارضا شدن را می‌توان به قله رابطه جنسی تشبیه کرد. ارضا شدن یک احساس نیرومند است که در ارتباط با لذت جسمی – روانی تعریف می‌شود. این احساس موجب تخلیه روانی نیروی برآمده از امیال جنسی در انواع رابطه جنسی فرد می‌گردد.

نشانه های ارگاسم زنان بعد از رابطه زناشویی


اگر رابطه جنسی شما به پایان رسیده و در طول رابطه خود متوجه علائم ارگاسم نشده اید و می خواهید از ارضای صحیح زن مطمئن شوید، می توانید به نشانه های ارگاسم بعد از پایان رابطه جنسی توجه کنید. علائم به اوج لذت جنسی رسیدن زنان پس از رابطه زناشویی شامل موارد زیر است:

  • حرف زدن درباره تجربه خود: زنانی که به ارگاسم رسیده اند حتما درباره رابطه جنسی خود با شما شروع به صحبت می کنند

  • احساساتی شدن: به خاطر تجربه ارگاسم، بعضی از خانمها بعد از نزدیکی احساساتی می شوند. این احساسات ممکن است به صورت گریه، لبخند و نیاز به در آغوش کشیده شدن باشد.

  • خوابیدن: یکی از علائم به ارگاسم رسیدن زن، تمایل به خوابیدن بعد از رابطه جنسی است. او با این کار استراحت کرده و به بدن خود اجازه ترمیم شدن می دهد.

  • سست شدن بدن: سستی و بی حالی بدن زنان یکی از علامتهای اصلی رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان است. در این حالت حتی ممکن است نتواند با شما درباره رابطه خود صحبت کند یا جواب سوال تان را بدهد.

با دیدن هر یک از نشانه های بالا بعد از رابطه جنسی می توانید مطمئن شوید که وظیفه خود را به خوبی انجام داده اید.

زن

سخن پایانی


خانم ها برای رسیدن به ارگاسم، اولا باید رابطه عاطفی خوب با همسر خود داشته باشند و ثانیا برای رسیدن به ارگاسم، نیاز به 15-10 دقیقه زمان همراه با تحریکات کافی و موثر دارند اگر این اتفاق نیفتد، مطمئنا خانمی ارگاسم یا ارضای جنسی را تجربه نخواهد کرد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب