مردان برای تقویت قوای جنسی چه بخورند؟!

انتشار 14 اسفند 1402
مطالعه 1 دقیقه

در ادامه این مطلب از طوطیا نیوز به معرفی چند خوراکی مهم برای افزایش قوای جنسی و میل جنسی مردان خواهیم پرداخت.با ما همراه باشید.

مردان برای تقویت قوای جنسی چه بخورند؟!

از آن‌جایی که میل و قدرت جنسی بخش مهمی از زندگی و مردانگی آقایان به‌ شمار می‌آید، بیشتر آن‌ها زمانی که با کمبود میل جنسی روبرو می‌شوند این مشکل را به زبان نخواهند آورد. مردها بر این باور هستند که به هیچ عنوان بی‌میل نمی‌شوند، اما واقعیت جور دیگری است. در ادامه مواد مهم برای تقویت قوای جنسی مردان معرفی می شود.

خوراکی های مفید برای تقویت جنسی مردان


بدن مردان برای حفظ قدرت، استقامت و تقویت جریان خون سالم به موادی متفاوت با مواد موردنیاز زنان نیاز دارد. وجود نیترات کمک می‌کند جذب اکسیژن توسط ماهیچه‌ها تقویت شود، منیزیم انرژی کلی بدن را افزایش می‌دهد و دو اسید آمینه ال سیترولین و ال آرژنین نیز برای تقویت قوای جنسی مردانه مفیدند.

  • ال سیترولین: هندوانه، پیاز، سیر، حبوبات، آجیل، ماهی سالمون، گوشت قرمز و شکلات تلخ.

  • ال آرژنین: گوشت قرمز، ماهی، مرغ، سویا، غلات کامل، لوبیا، شیر، ماست و سایر محصولات لبنی.

  • نیترات: آرگولا، برگ چغندر سوئیسی و سایر سبزیجات برگ‌دار، چغندر و آب چغندر، ریواس، هویج، بادمجان و کرفس.

  • منیزیم: گندم کامل، اسفناج و سایر سبزیجات با برگ تیره، کینوا، بادام، بادام‌هندی و بادام‌زمینی، لوبیا سیاه و سویا سبز.

اگر به‌دنبال تقویت قوای جنسی مرد با مواد گیاهی هستید، جینسینگ و کاتوابا علائم اختلال نعوظ را بهبود می‌بخشند و لیسیوم برای افزایش تستوسترون بسیار مفید است.

زن و مرد

سخن پایانی


روش‌های مختلفی برای بالابردن میل جنسی مردان وجود دارند. بااین‌حال، باید به یاد داشته باشید که ممکن است هر روشی برای یک نفر عملکرد موثرتری داشته باشد. به همین خاطر ممکن است کمی زمان ببرد تا بتوانید روش مناسب خودتان را پیدا کنید. نکته‌ای که در درمان کاهش میل جنسی باید به آن دقت کنید، این است که ابتدا باید علت کاهش میل جنسی را پیدا کنید. بعد از تشخیص علت این بی میلی جنسی، راه‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. گاهی تغییر برخی رفتارهای جنسی می‌تواند بیشترین تأثیر را روی درمان میل جنسی کاهش یافته در آقایان داشته باشد.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
1 دیدگاه
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده
ناشناس
6 ماه پیش
مردان کوفت بخورن بی وجدانهای بی خاصیت 😄
پربازدیدترین مطالب