(عکس) عاشقانه مادرانه ی مادر بهرام رادان برای پسرش/ چه مادر خوش لباس و خوش خنده ای! ماشالله! مینا مختاری چه مادرشوهر مهربونی داره!

انتشار 18 تیر 1403

طوطیا نیوز: در ادامه عکس خاصی از بهرام رادان و مادرش را مشاهده خواهید کرد.

(عکس) عاشقانه مادرانه ی مادر بهرام رادان برای پسرش/ چه مادر خوش لباس و خوش خنده ای! ماشالله! مینا مختاری چه مادرشوهر مهربونی داره!

به گزارش طوطیا نیوز، بهرام رادان (زادهٔ 8 اردیبهشت 1358) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق (1379) آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (1382) و سنتوری (1385) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. او برای تهیه‌کنندگی علفزار (1400) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد. رادان از سال 1400 تا 1402، ناصرالدین‌شاه را در سریال عاشقانهٔ جیران به تصویر کشید.

او دورهٔ بازیگری را در سال 1378 و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

بهرام رادان در یک خانواده‌ 6 نفره در شهران تهران به دنیا آمد. او فرزند ته تغاری خانواده است و 2 خواهر و یک برادر دارد. اصالت بهرام رادان از سمت پدرش اصفهانی است. پدر بهرام رادان سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب بود و مادر این هنرمند مشهور کشورمان خانه دار است.

مادر بهرام رادان

پدر و مادر بهرام رادان

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب